اقدامات خوبی برای تسهیل در عبور و مرور زائران انجام شده است

حیاتی گفت: تمهیدات لازم برای عبور آسان، روان و توام با امنیت زائران اربعین حسینی در دو مرز شلمچه و چذابه در حال برنامه‌ریزی است و اقدامات خوبی برای تسهیل در عبور و مرور زائران انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «ولی‌الله حیاتی» امروز (شنبه ۲۲ مرداد) در جلسه‌ هماهنگی در خصوص اقدامات هلال احمر که با حضور سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور و خانچی معاون عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: تمهیدات لازم برای عبور آسان، روان و توام با امنیت زائران اربعین حسینی در دو مرز شلمچه و چذابه در حال برنامه‌ریزی است و اقدامات خوبی برای تسهیل در عبور و مرور زائران انجام شده است.

 

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان افزود: در حوزه ارتباطی با کشور مقابل، جلساتی با معاونین استانداران بصره و العماره برگزار شده تا مسائل در مورد تردد زائران حل و فصل شود.

 

وی اضافه کرد: در حوزه زیرساختی از جمله آب، برق و درمانی، اقدامات خوبی انجام شده و امروز در خدمت دبیرکل جمعیت هلال احمر هستیم و اقداماتی که باید در مرزها انجام شود را مرور کردیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده امسال اربعین متفاوتی داشته باشیم.

 

حیاتی خاطر نشان کرد: با توجه به گرمای هوای در خصوص تامین آب آشامیدنی و یخ برای زائران و مواکب خدمات‌رسان اقدامات خوبی شده و مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت.

 

کد خبر 1205144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha