هیچ عذر و بهانه ای برای خدمت‌رسانی به زوار پذیرفتنی نیست

بهرام نیا با بیان اینکه هیچ عذر و بهانه ای برای خدمت‌رسانی به زوار پذیرفتنی نیست، گفت: شعار دولت سیزدهم در خدمتگزاری به مردم بایست نصب العین همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، روز شنبه(۲۲ مرداد) در جریان سفر به شهرستان چرداول و بازدید از زیرساخت های اربعین در مسیر حمیل به ایلام به زیارت امام زاده جعفر شهر شباب رفت و در این مکان مقدس و در جمع مردم این شهر، اظهار کرد: خدمت به زوار اربعین حسینی علیه‌السلام از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم در استان است.

 

« حسن بهرام نیا» در ادامه خواستار پای کار بودن شبانه روزی همه دستگاه‌های ذیربط شود تاکید کرد: در این راستا هیچگونه عذر و بهانه ای در خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی علیه‌السلام پذیرفتنی نیست.

 

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که شعار دولت سیزدهم در خدمتگزاری به مردم بایست نصب العین همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد، افزود: نگاه دولت به مردم نگاه مردم‌سالاری دینی و توجه به رفاه و آسایش مردم است و در این زمینه کاری که در آن رضای خدا نباشد باطل و مردود است.

 

بهرام‌نیا در ادامه به بعد فرهنگی سیاسی راهپیمایی اربعین حسینی علیه‌السلام اشاره کرد و گفت: با توجه به فضای حاکم در جامعه و فضای بین المللی انتظار می‌رود همه‌ی مدیران و دست اندکاران ستاد اربعین با همفکری و همراهی، اربعینی باشکوه و درخور تحسین مردم استان ایلام برگزار نمایند.

 

وی همچنین در ادامه برنامه های سفر به شهرستان چرداول از سوله های سپاه پاسداران در بخش شباب بازدید کرد و با اشاره به اینکه اربعین امسال با استقبال زیاد رایگان مواجه خواهد شد گفت: در پذیرایی از زوار بایست از همه ظرفیت ها و امکانات استفاده کنیم.

 

استاندار ایلام با اشاره به آماده سازی فضا برای اسکان بیش از ۵۰ هزار زائر در استان، تصریح کرد: در این سوله ها و محوطه آن که متعلق به سپاه در بخش شباب است نیز در مجموع ۱۰ هزار نفر ( ۶ هزار نفر در سوله‌ها و  ۴ هزار نفر در محوطه) اسکان داده می شود.

 

 بهرام نیا در ادامه بر تجهیز مکان های درنظر گرفته شده برای اسکان زوار تاکید کرد و گفت: مشکل سرمایشی این سه سوله‌ نیز رفع می شود و  همچنین کمک لازم برای تامین موکت و ۳۰ کولر آبی انجام خواهد شد.

 

استاندار ایلام در جریان برنامه های سفر به شهرستان چرداول که در راستای بازدید از زیرساخت های اربعین در مسیر حمیل به ایلام انجام شد از پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان چرداول بازدید بعمل آورد.

وی در این بازدید بر آماده باش همه نیروهای هلال احمر و پایگاه های امداد و نجات جاده ای به ویژه در مسیرهای پرتردد اربعین در استان تاکید کرد.

 

بهرام نیا همچنین از مکان های درنظر گرفته شده برای اسکان زائران در شهرستان چرداول از مدرسه الزهرا (س) شهر شباب بازدید کرد و گفت: در مجموع ۶ مدرسه در شهرستان چرداول برای اسکان زائران در نظر گرفته شده است.

 

استاندار ایلام در ادامه از مسجد صاحب الزمان (عج) شهر شباب بازدید کرد  و با بیان اینکه این مسجد برای اسکان زائران در ایام اربعین در نظر گرفته شده است خواستار آماده سازی سیستم صوتی شد و یادآور شد: لازم است در جهت اسکان زائران در محورهای پرتردد فضاهای در نظر گرفته شده از بعد امکانات لازم تجهیز شوند.

 

گفتنی است، در این بازدید به دستور استاندار ایلام ۱۵۰ میلیون تومان برای تجهیز سیستم صوتی مسجد صاحب الزمان (عج) شهر شباب اختصاص یافت.

 

کد خبر 1205159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha