خبرنگاران خراسان جنوبی پایش و رتبه بندی می شوند

فرخنده از پایش و رتبه بندی خبرنگاران خراسان جنوبی خبر داد و گفت: همچنین به ۳۰ نفر از خبرنگاران خراسان جنوبی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اعطا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، نماینده مردم بیرجند،‌درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، رئیس بسیج رسانه استان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیرجند ظهر امروز (۲۲ مرداد) به همراه برخی از مدیران رسانه و اعضای گروه جهادی شهید فرهادی و مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران به دیدار خانواده شهید «محمدرضا فرهادی» شهید رسانه‌ای استان رفتند.

 

«حسین خسروی اسفزار» نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان آوینی، صارمی و فرهادی اظهار داشت: این دیدار به مناسبت روز خبرنگار و به منظور گرامیداشت یاد و نام شهید فرهادی انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی، به حقیقت زندگی‌ها رسوخ کرده است، به گلایه رهبر معظم انقلاب مبنی بر رهاشدگی فضای مجازی اشاره کرد و بر مدیریت این فضا تاکید کرد.

 

خسروی با بیان اینکه مطالبات مردم همواره بررسی می‌شود و در دیدار با مسئولان ارشد کشور، به آنها منتقل می‌شود، ادامه داد: در همین راستا در دیدار نمایندگان و استانداران استان‌های خراسان بزرگ با رئیس جمهور، مطالبات راه‌های استان به آیت‌الله رئیسی منتقل شد.

 

«علی فرخنده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی هم در این دیدار به جلسه سه ساعته خبرنگاران استان با استاندار در ۲۰ مرداد اشاره کرد و گفت: پایش و رتبه بندی خبرنگاران خراسان جنوبی، اعطای تسهیلات قرض الحسنه ۵۰ میلیون تومانی به ۳۰ نفر از خبرنگاران، پیگیری مشکل مسکن خبرنگاران و اعزام جامعه رسانه‌ای استان به کربلای معلی در ایام اربعین از مصوبات این دیدار بود که پیگیری می‌شود.

 

وی از برگزاری یادواره شهدای رسانه در آینده‌ای نزدیک با حضور یکی از سخنرانان برجسته کشوری در بیرجند خبر داد.

 


«رضا افراخته» دوست و همکلاسی شهید فرهادی هم در این دیدار با اشاره به چگونگی کسب رضایت شهید از مادرش در آخرین اعزام به جبهه با توجه به اینکه تنها فرزند ذکور خانواده بود، گفت: در یکی از روضه‌هایی که مادر شهید برای امام حسین علیه‌ السلام گریه می‌کردُ محمدرضا به او گفت، من بخاطر همان امامی که برایش گریه می‌کنی، می‌خواهم به جبهه بروم.

 

وی یادآور شد: شهید فرهادی هیچ کار فرهنگی را روی زمین نمی‌گذاشتند و همزمان علاوه بر فعالیت در اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان، در پایگاه مقاومت بسیج نیز فعالیت داشت.

 

«پروین فرهادی» خواهر شهید فرهادی هم با تاکید بر اینکه با مادرم عهد بسته‌ام تا زمانی که زنده‌ام،‌ یاد و نام محمدرضا را زنده نگه دارم،‌ یاد و نام شهدای خبرنگار را گرامی داشت و گفت: این افراد، جزو اقشار مظلوم جامعه هستند که امید است مسئولان مطالبات به حق آنها را پاسخ دهند.

 

وی با گلایه از وضعیت حجاب برخی بانوان در جامعه، بر پاسخگویی مسئولان به مردم و رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا تاکید کرد.

 

 

 

کد خبر 1205182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha