تلاش داریم در دانشگاه فرهنگیان معلم تراز انقلاب اسلامی تربیت شود

مهدوی از جذب هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان مازندران خبر داد و گفت: تلاش داریم در دانشگاه فرهنگیان معلم تراز انقلاب اسلامی تربیت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «لطف‌الله مهدوی» امروز(۲۲مرداد) در نشست با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه تربیت محور است، اظهار کرد:

 

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان مازندران با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان به فرموده رهبری یک دانشگاه خاص است،‌افزود: تلاش داریم در این دانشگاه تربیت نیروی خاص داشته باشیم.

 

وی به ورودی ۳هزار و ۴۰۰دانشجو به دانشگاه فرهنگیان استان اشاره و بیان کرد: این دانشجویان بورسیه آمزش و پرورش می شوند.

 

مهدوی با بیان اینکه دانشجویان در این دانشگاه علاوه برحسب امتیاز مجاز در آزمون علمی باید یک آزمون عملی و مصاحبه حضوری را طی کنند، گفت: تلاش داریم در دانشگاه فرهنگیان معلم در تراز انقلاب اسلامی تربیت شود.

 

وی به کمبود معلم در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: معمولا دانشجویان این دانشگاه قریب به اتفاق گزینش شده اند و از نظر علمی و اخلاقی و ... مورد بررسی قرار می گیرند.

 

مهدوی از جذب هیات علمی جدید در دانشگاه فرهنگیان مازندران خبر داد و گفت:امید است در آینده ای نزدیک ۱۳۰۰پست جدید از وزارت علوم و سازمان برنامه بودجه مجوز جذب دریافت کنیم .

کد خبر 1205189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha