بازدید مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از چند واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه بازدید کرد.

« علیرضا راشکی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از سه واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه بازدید کرد

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بازدید های دوره ای مدیران و مسئولات استانی و کشوری با هدف تسریع در حل مشکلات واحدهای تولیدی به صورت حضور در میدان است .

 

"علیرضا راشکی " بیان کرد:  در این دیدار که با حضور  فرمانده بسیج کارگری و وکارخانجات کشور ، جانشین فرماندهی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ، مدیر کل اداره  کار ، تعاون و رفاه اجتماعی ، سرپرست معاونت صنایع اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان و  برخی مدیران اصتاف مرتبط حضور داشتند از سه واحد تولیدی پلیمر پاکت پرند ، هامون بافت کویر و سجاد یکتا آریا  بازدید به عمل آمد.

 

وی اضافه کرد: این واحد های تولیدی در زمینه کیسه های پلی پروپیلن و لمینت شده سیمان ، انواع پوشاک و البسه نظامی و تولید انواع فراورده های لبنی فعالیت می کنند 

کد خبر 1205192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha