۲۵ موکب اربعین حسینی در گیلان فعالیت می‌کنند

دوهندو با بیان اینکه ۲۵ موکب اربعین حسینی در گیلان فعال است گفت: ۸۰ درصد موکب های گیلانی آماده خدمات رسانی در کشور عراق هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، مجید دوهندو امروز ( شنبه، ۲۲ مرداد ) در جلسه ستاد اربعین استان گیلان که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد اظهار کرد: اربعین حسینی یکی از همایش های بزرگ جهان اسلام است.


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با بیان اینکه موکب های گیلان آماده خدمت رسانی به زائرین حسینی هستند گفت: ۲۵ موکب اربعین حسینی در گیلان فعال است.

دوهندو اذعان کرد: ۶ موکب در رشت و مابقی از شهرستان‌های استان هستند، این مواکب برای ارائه خدمت مناسب زائرین نیاز به حمایت همه جانبه دارند.

وی تصریح کرد: طبق اعلام وزارت کشور، مواکب گیلان باید از مرز خسروی عبور کنند و ستاد بازسازی دغدغه‌ای در خصوص تأمین خوراک و غذا ندارد اما تأمین آب، یخ و خنک کننده مسائل بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان با اشاره به اینکه ۲۴ موکب ستاد بازسازی عتبات گیلان در عراق فعالیت می‌کند اظهارکرد: ۸۰ درصد از مواکب شهرستان‌های گیلان آماده اعزام به عراق هستند و نیاز است که تدابیر ویژه ای برای پذیرایی و ساماندهی آنها اتخاذ شود.

دوهندو از علوم پزشکی خواستار حل مشکل تأمین داروی مواکب شد و خاطرنشان ساخت: ناظران بهداشتی که قرار است به عراق اعزام شوند از علوم پزشکی برای آموزش نامه دریافت کنند.

کد خبر 1205202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha