طرح های محله ای و نظارت های جاده ای ضریب امنیت را افزایش داده است

سردار هاشمی فر، اجرای طرح های محله محور و نظارت های جاده ای پلیس را در افزایش ضریب امنیت استان اصفهان مهم خواند.

سردار سرتیپ «محمدرضا هاشمی فر« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به طرح های امنیت اجتماعی پلیس در افزایش ضریب امنیت استان اصفهان اظهارداشت: طرح های محله محور و ضربتی با همکاری مردم و شناسایی کانون های آسیب زا به طور مقطعی در سراسر استان اجرا و مجرمان فراری دستگیر و پاتوق های مجرمانه متلاشی می شوند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: طرح های نظارتی پلیس و گشت های انتظامی توانسته باندهای مجرمانه و قاچاقچیان را شناسایی و دستگیر کند.

 

وی با اشاره به اینکه برخورد جدی با قاچاقچیان مواد مخدر می شود، تصریح کرد: با همکاری مقامات قضایی و نظارت های پلیس مسیرهای مواصلاتی بین استانی و شهرستانی برای قاچاقچیان نا امن شده است.

سردار هاشمی فر با اشاره به دستگیری باند سارقین تلفن همراه و خودروهای سواری در استان اصفهان اذعان داشت: باند مردان سارق و زنان سارق تلفن همراه در استان شناسایی و با دستگیری آنان 300 گوشی تلفن همراه هوشمند کشف شد.

 

وی با بیان اینکه یکی از باندهای سارق تلفن همران زن بودند، تصریح کرد: آنان در خطوط اتوبوس اصفهان با جیب بری و سرقت کیف ها تلفن های همراه را به سرقت می بردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بانوان مراقب وسایل خود باشند و در شرایطی که تیم های سرقت متشکل از زن و مردم هستند مراقبت بیشتری داشته و فریب این نوع چینش را نخورند.

 

وی همچنین از مردم خواست تا نسبت به نگهداری دارایی و اموال خود دقت داشته و فرصت سازی برای مجرمان نکنند.

هاشمی فر، همچنین از دستگیری باندهای ارازل و اوباش خبرداد و گفت: افراد مخل امنیت عمومی شناسایی و دستگیر خواهند شد که در اخیر یک باند سه نفر از این مجرمان در اصفهان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: چنین افراد سوجویی با استفاده از سلاح سرد مثل قمه اقدام به زورگیری و اختلال در نظم عمومی می کنند.

کد خبر 1205230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha