صراحت و صداقت قلم ؛ لازمه کار خبرنگاران/ فضای مجازی نباید تبدیل به فضایی برای تهدید و ارعاب شود

شهردار آران و بیدگل گفت: فضای مجازی نباید تبدیل به فضایی برای تهدید و ارعاب شود و باید از این فضا در برابر این گونه آسیب ها صیانت و حفاظت شود و نقش خبرنگاران در این حوزه بسیار مهم و حیاتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر محسن صانعی در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت بزرگداشت روز حبرنگار گفت: خبرنگاران در عرصه های مختلف رسالت هایی را بر عهده دارند و لازمه کار آن ها صراحت، صداقت و شفافیت همراه با رعایت انصاف است.

 

شهردار آران و بیدگل نقد سازنده را راهگشای مشکلات مردم دانست و افزود: نقد سازنده موجب توسعه و اصلاح جامعه می شود اما نقد سازنده با توهین و افترا متفاوت است.

 

صانعی ادامه داد: فضای مجازی نباید تبدیل به فضایی برای تهدید و ارعاب شود و باید از این فضا در برابر این گونه آسیب ها صیانت و حفاظت صورت گیرد و نقش خبرنگاران در این حوزه بسیار مهم و حیاتی است.

شهردار آران و بیدگل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خدمات متعدد مدیریت شهری برای منطقه محروم و کم برخوردار یحیی آباد گفت: در نخستین اقدام، دفتری توسط مجموعه مدیریت شهری با هدف تسهیل اراده خدمات در این منطقه ایجاد شد.

 

صانعی ادامه داد: شهرداری آران و بیدگل برای یحیی آباد صرفا خدمات ارائه می دهد و در شرایطی که این منطقه جزو حریم شهری است شهرداری خدمت رسانی به آن را رسالت خود می داند.

 

شهردار آران و بیدگل افزود: بهسازی و آسفالت، لایروبی رودخانه گاذرگاه، خدمات شهری در حوزه پسماند، انجام بلوک فرش در چند محور در حال انجام است و این خدمات نسبت به مردم یحیی آباد خیلی محدود است و همچنان این منطقه جای کار بسیار زیادی دارد.

کد خبر 1205240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha