بر اساس اصول متعدّد قانون اساسی، به رفاه و آسایش مردم متعهدیم

فرماندار آران و بیدگل گفت: مبانی انقلاب اسلامی به مسائل اقتصادی گره نخورده است؛ اما بر اساس اصول متعدد قانون اساسی به رفاه و آسایش مردم متعهدیم و باید تبیین کنیم که چه عواملی باعث شده نتوانیم این اصول را آنطور که شایسته مردم است پیاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر علی اکبر رضایی در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار گفت: منشا و مبنای نامگذاری روز خبرنگار، ریخته شدن خون یک خبرنگار در حال رسالت خبری است و نامگذاری این روز به نام روز خبرنگار، رسالت خبرنگاران را مشخص می کند.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه امروز سلاح دفاع از عزّت و اقتدار ایران در قلم و زبان خبرنگاران است، افزود: خبرنگاران در برابر هجمه های دشمن علیه آرمان های نظام جمهوری اسلامی وظیفه مهمی بر عهده دارند.

 

رضایی ادامه داد: رسالت مهم فعالان فرهنگی و اجتماعی و صاحبان رسانه این است که پیام مهم عاشورا را به مسائل اخیر گره بزنند و این موضوع را تبیین کنند که مشکلات کنونی کشور و سختی های اخیر به خاطر نپذیرفتن حرف زور و نمود عینی شعار «هیهات من الذله» عاشوراست.

 

نماینده دولت در آران و بیدگل تصریح کرد: همه باید در برابر دشمن ید واحد شویم و برای دفاع از آرمان ها و بعضا در برابر برخی بی انصافی ها و بداخلاقی هایی که با آن مواجه هستیم در این حوزه تلاش کنیم.

رضایی ادامه داد: مبانی انقلاب اسلامی به مسائل اقتصادی گره نخورده است؛ اما بر اساس اصول متعدد قانون اساسی به رفاه و تامین معیشت و آسایش مردم متعهد هستیم.البته باید این موضوع را تبیین کنیم که چه عواملی باعث شده نتوانیم این اصول را آنچنان که شایسته مردم است در کشور پیاده کنیم.

 

فرماندار آران و بیدگل تصریح کرد: همه دنیا برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بسیج شده و کشور در مقابل چنین هجمه هایی با این شرایط اداره می شود. از سوی دیگر بیش از تحریم های خارجی، خودتحریمی های داخلی باعث ضربه به کشور شده است.

 

علی اکبر رضایی افزود: با وجود این مشکلات، کشور پیشرفت های بسیار خوبی در حوزه های مختلف داشته که باید بیان شود.

 

در پایان این نشست از سوی فرماندار، شهردار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل با اهدای لوح و هدایایی از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی این شهرستان تجلیل شد. 

 

 

کد خبر 1205246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha