مدیر خبرگزاری شبستان در مازندران  برگزیده جشنواره رسانه در راهیان نور معرفی شد

مدیر خبرگزاری شبستان در مازندران برای سومین سال متوالی از سوی سپاه کربلا بعنوان برگزیده جشنواره رسانه در راهیان نور با عنوان قرارگاه رسانه ای سردار شهید حاج رحیم کابلی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، آیین تجلیل از برترین های جشنواره رسانه در راهیان نور با عنوان قرارگاه رسانه ای سردار شهید حاج رحیم کابلی سال۱۴۰۰-۱۴۰۱ باحضور سردار سرتیپ پاسدار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام والمسلمین«جعفر رعایتی» پدر بزرگوار شهید مدافع حرم مستندساز«هادی باغبانی» در سالن همایش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران برگزار شد.

سودابه احمدپور ملکشاه، مدیر و خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران در این مراسم از سوی فرمانده سپاه کربلا بعنوان برگزیده جشنواره رسانه در راهیان نور معرفی و با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفت.


در متن لوح تقدیر آمده است:


هر ملتی دارای هویت و شاخصه های گرانبهایی است که تبیین و پاسداشت این شاخصه ها علاوه بر حفظ هویت آن ملت، تعالی و عزتش را نیز در پی دارد؛ اسلام ناب محمدی(ص) هویت، ایثار و شهادت و ولایتمداری مهمترین شاخصه های وجودی ماست که در جنگ هشت ساله دفاع مقدس به خوبی به تصویر کشیده شد، و امروز راهیان نور موثر ترین ابزار در بهره گیری و ترویج همان سنجه های اقتدار آفرین، برای تداوم و پویایی انقلاب اسلامی است.

 

حال در اختتامیه جشنواره رسانه در راهیان نور۱۴۰۰-۱۴۰۱ از شما هنرمند و فرهیخته اهل قلم که در قالب قرارگاه رسانه ای شهید مدافع حرم حاج رحیم کابلی، در تولید، نشر و بازنشر محتواهای تبلیغی رسانه ای بزرگترین عملیات فرهنگی کشور تلاش وافری داشته اید، قدردانی به عمل می آید.

 

امیدواریم در جهت تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی و منویات فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای مدظله العالی همواره موفق و موید باشید. ان شاء الله.

 

به گزارش شبستان، جشنواره «رسانه در راهیان نور» چند سالی است در قالب قرارگاه رسانی ای شهید مدافع حرم حاج «رحیم کابلی» و به همت سپاه کربلا مازندران در ایام اعزام های راهیان نور برگزار می شود.

کد خبر 1205258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha