خبرگزاری شبستان در مازندران رسانه برتر حوزه بسیج و سپاه معرفی شد

خبرگزاری شبستان در مازندران برای دومین سال متوالی از سوی سپاه کربلا بعنوان رسانه برتر حوزه بسیج و سپاه معرفی و مدیر این رسانه در دیار علویان مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، آیین تجلیل از خبرنگاران و رسانه های برتر حوزه بسیج و سپاه سال۱۴۰۰ باحضور سردار سرتیپ پاسدار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام والمسلمین«جعفر رعایتی» پدر بزرگوار شهید مدافع حرم مستندساز«هادی باغبانی» در سالن همایش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران برگزار شد.

 خبرگزاری شبستان در مازندران برای دومین سال متوالی از سوی سپاه کربلا بعنوان رسانه برتر حوزه بسیج و سپاه معرفی شد. سودابه احمدپور ملکشاه، مدیر و خبرنگار این رسانه در این مراسم از سوی فرمانده سپاه کربلا بعنوان با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفت.


در متن لوح تقدیر آمده است:

خبرنگاران متعهد و انقلابی، طلایه داران آگاهی بخشی و راویان راستین حقیقت اند؛ آنانند که با عمل به رسالت ذاتی شان حافظ و پاسدار اندیشه ها و باورهای عزت آفرین انقلاب اسلامی اند و با تبیین و نقش آفرینی های دغدغه مندانه و بصیرت افزای خود همواره زمینه های امید و اقتدار این ملت و ناامیدی و شکست دشمنان را تحت هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب مدظله العالی فراهم می سازند.

 

به مناسبت ۱۷مرداد ماه، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، ضمن قدردانی از تلاش های ی وقفه و مجاهدت های خالصانه شما در انعکاس فعالیت ها و اقدامات منزلت بخش و اقتدار آفرین نهاد مقدس سپاه پاسداران، خبرگزاری شبستان استان مازندران به عنوان رسانه ی برتر سال ۱۴۰۰حوزه بسیج و سپاه  کربلا معرفی و مورد تجلیل قرار می گیرد.

 

امیدواریم در جهت تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی و منویات فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای مدظله العالی همواره موفق و موید باشید. ان شاء الله.

کد خبر 1205259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha