پذیرش بیش از ۸ هزار و ۱۱۲ خانوار در پایگاه‌های اسکان استان همدان

نقوی گفت: تاکنون بیش از ۸ هزار و ۱۱۲ خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان استان همدان مورد پذیرش قرار گرفته اند.

«محمود نقوی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با اشاره به اعلامیه ستاد ملی کرونا مبنی بر بلا مانع بودن سفر های تابستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ، آمار و اطلاعات مدارس طرح اسکان، مدارس جهت اسکان مسافران مورد بررسی قرار گرفت.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان در ادامه ضمن اعلام آمادگی صد درصدی ستاد اسکان برای پذیرایی از میهمانان فرهنگی، بر به کارگیری همه ظرفیت ها و امکانات این ستاد به منظور ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان و عموم میهمانان استان تاکید کرد.

 

وی با بیان اینکه  تاکنون بیش از 8 هزار و 112 خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان این استان مورد پذیرش قرار گرفته اند، ادامه داد: 30 هزار و 873 مسافر در پایگاه‌های اسکان استان پذیرش شدند.

 

  نقوی با اشاره به استقبال گسترده مهمانان از خدمات سفر تابستانه آموزش و پرورش استان همدان گفت:  کلاس‌های نوع (ج) از چرخه خدمت رسانی ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان حذف شده است و برای اسکان فرهنگیان در ایام تابستان، 153 کلاس ویژه، 900 کلاس درجه "الف" و 33 کلاس درجه "ب" در این استان تجهیز شده است.

 

   وی با بیان این که رویکرد ستاد اسکان فرهنگیان، حرکت به سمت اسکان در کلاس های ویژه و نوع (الف) است، افزود: تمام تلاش عوامل اجرایی ستاد اسکان فرهنگیان استان معطوف به این شده است که خدمات مناسب و  شایانی به میهمانان تابستانی ارائه گردد.

 

 

کد خبر 1205291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha