ارائه خدمات درمانی رایگان به ۲ روستای کم برخوردار

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان گفت: هلال احمر شیروان به اهالی دو روستای کم برخوردار شورک و قزلحصار از توابع بخش مرکزی این شهرستان خدمات درمانی رایگان ارائه داد.

«محسن نوروزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: با اجرای طرح کاروان سلامت و ارائه خدمات درمانی، ویزیت رایگان به 110 نفر، تحویل داروی رایگان، کنترل فشارخون و خدمات پرستاری به اهالی دو روستای کم برخوردار شورک و قزلحصار از توابع بخش مرکزی این شهرستان توسط پزشک عضو جمعیت هلال احمر، اعضا داوطلبان و امدادگران شیروان صورت گرفت.

 

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان عنوان کرد: تیم سلامت به مدت یک روز در این دو روستای کم برخوردار شهرستان مستقر شد که خدمات درمانی و داروی رایگان به روستاییان ارائه داد.

 

نوروزی خاطرنشان کرد: این تیم متشکل از پزشک متخصص قلب، پزشک عمومی، پرستار خانم و آقا، ماما، توانبخشی و فیزیوتراپ بود که مراجعین از اهالی این روستاها توسط پزشک عمومی و متخصص ویزیت شده و داروی رایگان دریافت کردند.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته کاروان سلامت در ۶ روستای این شهرستان با تیم پزشکی مستقر شد و خدمات درمانی رایگان ارائه داد، اضافه کرد: با توجه به عدم دسترسی ساکنان برخی از روستاها و نقاط محروم به امکانات پزشکی و درمانی، کاروان سلامت به این روستاها می‌رود تا نیازهای درمانی آنها را رفع کند.

 

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان، از اجرای طرح ۲۰۲۰ طی ۶ ماهه اخیر خبر داد و تصریح کرد: در قالب این طرح ۳۵۰ خانوار در دو محله شهرک ولیعصر و معصوم زاده شیروان شناسایی شدند که معضلات منطقه شناسایی و هزینه کمک درمانی و توزیع بسته معیشتی برای آنان صورت خواهد گرفت.

کد خبر 1205304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha