اجرای پویش «نامه ای به مسجد» به مناسبت روز جهانی مسجد

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی در آستانه روز جهانی مسجد با انتشار فراخوانی از اجرای پویش «نامه ای به مسجد» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی در آستانه روز جهانی مسجد با انتشار فراخوانی از اجرای پویش «نامه ای به مسجد» خبر داد.

 

در این فراخوان سه بخش «نامه به مسجد»، «عکاسی از مسجد» و «نقاشی از مسجد» برای این پویش در نظر گرفته شده که کودکان 7 تا 12 سال و نوجوانان 12 تا 18 سال می توانند آثار خود را ارسال کنند.

 

بر اساس این فراخوان، مهلت ارسال آثار تا اربعین حسینی مصادف با 26 شهریور ماه اعلام شده و علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق واتس آپ به شماره 09159847380 ارسال کنند.

 

بر اساس اعلام ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، به نفرات اول و دوم در هر بخش به ترتیب 200 هزار تومان و 100 هزار تومان هدیه تعلق می گیرد.

 

21 آگوست (30 مردادماه) مصادف است با به آتش کشیدن مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها که بنا به در خواست جمهوری اسلامی ایران، از سوی سازمان کنفرانس ‌اسلامی به عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری شد. بر این اساس، هفته تکریم و تجلیل مساجد از 30 مرداد ماه تا 5 شهریورماه برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1205334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha