دولت در مورد افزایش حقوق بازنشستگان در حوزه لشکری و کشوری تصمیم گیری کند

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: افزایش حقوق بازنشستگان در حوزه لشکری و کشوری مهم است و دولت باید تصمیم گیری کند. آقای میرکاظمی هم نسبت به دولت گذشته با بازنشستگان لشکری و کشوری و همه مزدبگیران در دولت مهربان تر باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،‌علی بابایی در ادامه جلسه علنی امروز یکشنبه(۲۳مرداد) مجلس شورای اسلامی  در تذکری به رئیس سازمان تأمین اجتماعی و وزرای اقتصاد و کار گفت: بعد از مصوبه دولت درباره شورای عالی کار و تسری آن به حقوق بازنشستگان کشوری در حوزه تأمین اجتماعی اختیار این موضوع به دو وزیر کار و اقتصاد و همچنین هیأت امنای تأمین اجتماعی داده شد. لازم است هر چه سریع تر در این باره تصمیم گیری کنند تا جامعه دچار التهاب نشود.جامعه مدنی بازنشستگان عزیز منتظر تصمیمات آنی وزارت کار هستند که دولت اختیار را به آن ها داده است. کارگران محترم گناه دارند.

نماینده مردم ساری در مجلس اظهار کردک  افزایش حقوق بازنشستگان در حوزه لشکری و کشوری مهم است و دولت باید تصمیم گیری کند. آقای میرکاظمی هم نسبت به دولت گذشته با بازنشستگان لشکری و کشوری و همه مزدبگیران در دولت مهربان تر باشد.

وی خاطر نشان کرد:  توقع مجلس یازدهم بسیار بالاست،رویکرد ما برقراری عدالت اجتماعی در درازمدت است و این را از رئیس جمهور و رئیس مجلس خواهانیم که تصمیم گیری کرده مبنی بر اینکه با استفاده از ابزارهای مدیریتی در شورای عالی اداری و حقوق و دستمزد فکری برای جبران گرانی های اخیر کنند و با تصمیم گیری مجدد، کارمندان از مزایا منتفع شوند.

کد خبر 1205367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha