تربیت مبلغان و مروجان اقتصاد مقاومتی در اولویت سازمان بسیج دانشجویی قرار دارد

کفعمی گفت: تربیت مبلغان و مروجان اقتصاد مقاومتی در اولویت ما قرار دارد و بسیج دانشجویی، طرح «راه سلامت» را ویژه بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی تدوین کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدحسین کفعمی»، امروز (یکشنبه ۲۳ مرداد) در بازدید از مجموعه  بسیج دانشجویی استان فارس و در جمع کارکنان این ناحیه گفت: تربیت مبلغان و مروجان اقتصاد مقاومتی در اولویت ما قرار دارد و بسیج دانشجویی، طرح «راه سلامت» را ویژه بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی تدوین کرده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور افزود: توانمندسازی بدنه بسیج دانشجویی در ادراک صحیح از جنگ اقتصادی و نقش آفرینی موثر در آن نقش بسزایی دارد و با همین هدف در حال برگزاری اردوهای پیشرفت با محوریت آشنایی با توانمندی ها، دستاوردها و مسائل اقتصادی کشور توسط بسیج دانشجویی هستیم.

وی با تاکید بر لزوم ارتقای بصیرت اقتصادی دانشجویان با آموزش و گفتمان سازی جنگ اقتصادی و اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: لازم است تا هجمه های دشمن در عرصه تحریم و جنگ اقتصادی رصد شده و با آنها مقابله شود و در دانشگاه ها در این خصوص کنش گری مطلوبی به انجام برسد.

کفعمی ادامه داد: برای مقابله با جنگ اقتصادی به تربیت مبلغان و مروجان اقتصاد مقاومتی و جنگ اقتصادی نیاز داریم که در دانشگاه ها باید به آن توجه ویژه شود.

وی گفت: لازم است تا در زمینه پیشگیری، بهداشت و سبک زندگی برای دانشجویان تبیین و راهکارهای نقش آفرینی مناسبی در این حوزه به انجام برسد.

کد خبر 1205423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha