ثبت‌نام دوره تربیت مربی تجوید، صوت و لحن آغاز شد

معاونت فرهنگی تبلیغی این حوزه، با هدف آشنایی طلاب، با فن و علم قرائت قرآن کریم و نیز تقویت و تربیت مربیان قرآني، دوره آموزشی تربیت مربی تجوید، صوت و لحن را، به صورت حضوری، ویژه طلاب برادر برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، معاونت فرهنگی تبلیغی این حوزه، با هدف آشنایی طلاب، با فن و علم قرائت قرآن کریم و نیز تقویت و تربیت مربیان قرآني، دوره آموزشی تربیت مربی تجوید، صوت و لحن را، به صورت حضوری، ویژه طلاب برادر برگزار می‌ کند.

 

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این دوره، از ۲۰ مردادماه لغایت ۱ شهریور‌ماه سال جاری فرصت دارند از طریق سایت حوزه علمیه خراسان(سامانه طلوع)، بخش دوره‌های غیر تحصیلی، اقدام نمایند. دوره آموزشی تربیت مربی تجوید، صوت و لحن، از ۱۰ شهریور‌ماه تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ در محل موقوفه قرآنی خلیفةالرحمان، واقع در بلوار مفتح، خیابان وحید ۳، کوچه اول، پلاک ۳۵۳ برگزار خواهد شد.

 

این دوره با تدریس اساتید برجسته استان برگزار می‌شود، و در پایان به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر از سوی معاونت فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خراسان اعطا خواهد شد.

 

گفتنی است، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال رسمی اداره قرآن و عترت حوزه علمیه خراسان(اهل‌الذکر) در پیام‌رسان ایتا به نشانی http://eitaa.com/joinchat/۳۱۷۹۸۰۷۲۲C۶۶۱۲۱۷d۸۰۷ مراجعه نمایند.

کد خبر 1205439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha