ارایه بسته حمایتی دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به رسانه ها

مهدی پور از ارایه بسته حمایتی از سوی دولت و وزارت ارشاد به رسانه ها خبر داد و گفت: هدف این بسته حمایتی حمایت از رسانه هاست.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، آیین بزرگداشت روز خبرنگار به عنوان روایت اول ظهر امروز یکشنبه 23 مرداد با حضور اهالی رسانه و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر صمت در تالار وحدت برگزار شد.

 

در این مراسم، فرشاد مهدی پور، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تقارن هفدهم مرداد ماه امسال با عاشورا و مراسم گرامیداشت ابا عبدالله (ع) فرصت مغتنمی برای نسلی که بر عهده ما به عنوان اهالی رسانه است اگر بناست کسی در کشور مسیری را تداعی کند، اولیا مسیری است که رسانه ها پیگیری می کنند. همه مفاهیم انسانی مثل آزادگی و عدالت در نهضت عاشورا وجود دارد و میراث این نهضت است را حضرت زینب (س) برای ما به عنوان یک روایت اول جا گذاشته اند. ایشان تبیین این رویداد را بر عهده داشته اند.

 

وی افزود: ما در معاونت مطبوعاتی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش مان بر زنجیره محتوایی تولید، توزیع و مصرف است که در این زنجیره محتوایی چهار روایت اول را در نظر می گیریم. با روایت اول می توانیم با جنگ نرم مقابله کنیم.

 

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به قانون مطبوعات بر حمایت از اهالی رسانه بر اساس شیوه نامه های حمایتی اشاره کرد و گفت: اهالی خبر و رسانه بر اساس این شیوه نامه ارتقای شغلی بالاتری بهره مند خواهند شد و بر اساس این شیوه نامه می خواهیم از آنها حمایت کنیم. در همین راستا بسته حمایتی ریاست محترم جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده است و تمامی خدمات ها و حمایت ها در مسیر همین شیوه نامه قرار می گیرد. حمایت یکپارچه و منظم و شفافی که در اختیار رسانه ها قرار می دهیم، این مسیر نیازمند حمایت و کمک ها و مشاوره هایی است که اگر ریل گزاری را موفق شویم انجام دهیم، گام مهمی را در جهت مقابله با جنگ نرم رسانه ای برداشته ایم.

 

وی اظهار کرد: شاید این اولین بار است که معاونت مطبوعاتی وزات ارشاد در 15 – 16 سالی که روز خبرنگار بنا نهاده شده است این برنامه اینچنینی را برگزار می کند. امیدواریم این به آیین ماندگاری برای تجلیل از اهالی رسانه تبدیل شود.

کد خبر 1205488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha