نخستین مسابقات آزاد مهارت مرحله شهرستانی برای زندانیان فارس برگزار شد

کیائی گفت: نخستین مسابقات آزاد مهارت مرحله شهرستانی برای زندانیان زندان های استان فارس با هدف استعدادیابی زندانیان در حرفه های مختلف و ایجاد زمینه اشتغال زندانیان پس از آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رهام کیائی»، امروز (یکشنبه ۲۳ مرداد) از برگزاری مسابقات آزاد مهارت زندانیان زندان های فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: نخستین مسابقات آزاد مهارت مرحله شهرستانی برای زندانیان زندان های استان فارس برگزار شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس افزود: مسابقات آزاد مهارت زندانیان زندان های فارس با همکاری و حمایت اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی استان، بنیاد تعاون زندانیان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس در سراسر زندان های استان برگزار شد.

وی اضافه کرد: این مسابقات مهارت با هدف استعدادیابی زندانیان در حرفه های مختلف و ایجاد زمینه اشتغال زندانیان پس از آزادی و کاهش آسیب های اجتماعی در سراسر فارس برگزار شد.

کیائی تاکید کرد: مسابقات در رشته های خیاطی زنانه و مردانه، آرایش و پیرایش مردانه، معرق کاری، چرم دوزی و برق ساختمان و با حضور 140 زندانی زن و مرد در سراسر فارس برگزار شد.

وی ادامه داد: حرفه آموزی در ایجاد اشتغال پایدار زندانیان نقش مهمی دارد و در این مسابقات، مهارت هایی گنجانده شد که در جامعه کاربردی و مورد پسند هستند.
کیائی اعلام کرد: مرحله استانی این مسابقات نیز 26 مرداد در زندان مرکز استان فارس برگزار و به نفرات برتر لوح تقدیر و هدایایی اهدا خواهد شد.

کد خبر 1205505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha