انجام کارهای بزرگ در فارس به مدیران قاطع و توانمند نیاز دارد

عزیزی گفت: مدیری که نتواند در شرایط دشوار تصمیم مناسب و لازم را بگیرد به درد استان فارس نمی خورد و برای انجام کارهای بزرگ در استان فارس به مدیران قاطع و توانمند نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (یکشنبه ۲۳ مرداد) در جمع فعالان فرهنگی و اجتماعی استان فارس گفت: برای انجام کارهای بزرگ در استان فارس به مدیران قاطع و توانمند نیاز داریم و نمایندگان مجلس یازدهم از همان ابتدای تشکیل مجلس یازدهم به دنبال انجام چند پروژه بزرگ برای استان بوده اند تا عقب ماندگی های استان تا حدودی جبران شود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: به همین منظور چند ابرپروژه مانند خط انتقال آب از خلیج فارس به استان، تکمیل و راه اندازی آزادراه ها و بزرگ راه ها، انتقال خط فرآورده های نفتی، تکمیل خطوط ریلی و ... در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: عقب ماندگی های استان فارس بدون ایجاد زیرساخت‌ه ای بزرگ قابل جبران نیست و برای انجام این پروژه های بزرگ، جلسات متعددی با وزرا، مدیران ستادی و رئیس جمهور و رئیس مجلس برگزار کرده ایم.

عزیزی تاکید کرد: اخذ موافقت نامه ها از مرکز، بخشی از کار بوده و بخش دیگر با حضور مدیران کارآمد، شجاع  و توانمند قابل تحقق است و باید تاکید کرد که مدیران ضعیف، بی انگیزه و ناتوان قادر به انجام کارهای بزرگ نیستند.

وی تصریح کرد: مدیری که نتواند در شرایط دشوار تصمیم مناسب و لازم را بگیرد به درد استان فارس نمی خورد.

کد خبر 1205507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha