نقد منصفانه سرلوحه کار خبرنگاران باشد/ از انتقادات سازنده رسانه‌ها استقبال می‌کنیم

خلیلیان با بیان اینکه رسانه‌ها باید از عملکرد مدیران کارآمد دفاع واقع بینانه از مدیران ضعیف نقد سازنده داشته باشند گفت: از انتقادات سازنده رسانه‌ها استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» امروز در  دیدار با هیئت مدیره خانه مطبوعات‌ خوزستان، با تاکید بر ضرورت دفاع واقع بینانه از عملکرد مسئولان و تشویق مدیران کارآمد در کنار انتقاد سازنده از مدیرانی ضعیف و ناکارآمد اظهار کرد: خبرنگاران باید با بیان عملکرد مثبت مسئولان و انعکاس واقعیت‎های جامعه با نقد دلسوزانه و اصلاح گرایانه، فعالیت‎های آنان را مورد بررسی قرار دهند‌.

 

استاندار خوزستان افزود: در حالی که عده‌ای افراد مغرض می‎کوشند با سیاه نمایی و بزرگ جلوه دادن برخی مشکلات، نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد و ناتوان جلوه دهند، خبرنگاران باید در بیان خدمات چشم گیر این نظام ایفای نقش نمایند.

 

وی با بیان اینکه خبرنگاران مسئولیت خطیری در تولید محتوا، انتشار و انتقال صحیح و امیدآفرینی در جامعه بر عهده دارند اضافه کرد: اگر روحیه و افکار مردم به سوی امیدآفرینی سوق یابد توسعه و پیشرفت جامعه با سرعت بیشتری محقق خواهد شد. 

 

خلیلیان با اشاره به اینکه رسالت رسانه و مطبوعات یکی از ارکان اساسی در پیشرفت و توسعه کشور محسوب می‌شود تصریح کرد: از انتقادات سازنده رسانه‌ها استقبال می‌کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: تبادل اخبار و مشاوره میان مسؤولان، رسانه‌ها و خانه مطبوعات در جهت هم افزایی هرچه بیشتر و توسعه استان انجام شود.

 

استاندار خورستان همچنین با تأکید بر ضرورت فعالیت‌های آموزشی برای رسانه‌ها در خانه مطبوعات یاد آور شد: خوزستان استانی با ثروت و ظرفیت‌های بسیار بالا است که باید با انتشار نکات مثبت استان در فضای رسانه این موضوع به کشور منعکس شود.

 

در این دیدار مشکلات صنفی خانه مطبوعات و خبرنگاران مطرح و مقرر شد جلسات مستمری به صورت ویژه برای پیگیری و حل مشکلات صنف خبرنگاران توسط استانداری برگزار شود‌.

 

کد خبر 1205539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha