اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری

احمدی گفت: در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش استان اختصاص پیدا کرد که با جذب آن در ۲ سال آینده زیرساخت‌های این حوزه ارتقا پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اسماعیل احمدی» امروز (یکشنبه ۲۳ مرداد) در آیین معرفی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری که در سالن ابن سینای رحمتیه شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ شهید در استان وجود دارد که ۱۷۰ نفر از این عزیزان ورزشکار بوده‌اند که این موضوع مایه فخر و مباهات ورزش استان و کشور است و باید گفت قهرمانان واقعی شهدای ما هستند.

 

مشاور وزیر ورزش و جوانان در ادامه به اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: توجه به ورزش‌های همگانی، عشایری و روستایی از مهمترین این اولویت ‌ها به شمار می‌رود و در کنار آن به ورزش قهرمانی نیز توجه خاصی می‌شود.

 

وی با اشاره به وجود ۶ هزار طرح ورزشی نیمه تمام در کشور، افزود: تکمیل این طرح‌ها از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم به شمار می رود.

 

احمدی ادامه داد: اگر بخواهیم با روال طبیعی این تعداد طرح را افتتاح کنیم ۵۰ سال زمان می برد اما در ۱۱ ماه گذشته تکمیل طرح های نیمه تمام معادل تعداد طرح های تکمیلی در ۹ سال پیش از آن بوده است.

 

وی با بیان اینکه این وزارتخانه رویکرد مردمی دارد، خاطرنشان کرد: مدیریت خوب و برنامه ریزی مناسب معجره می کند و می توان با استفاده از مشارکت های مردمی، سمن‌ها و تشکل های مردم نهاد در کنار تسهیل گری دولت و تخصیص اعتبارات گام های بزرگی در توسعه زیرساخت های ورزشی و رفع محرومیت ها برداشت.

 

کد خبر 1205571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha