روحیه جهادی رمز پیروزی حاج قاسم در جبهه های مقاومت بود

«الناصری» با اشاره به مجاهدات فراموش نشدنی حاج قاسم سلیمانی در گروه های مقاومت گفت: روحیه جهادی و ایثارگری رمز پیروزی حاج قاسم در جبهه های مقاومت بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از علی آباد کتول، شیخ دکتر «یوسف الناصری» امروز در همایش تقریب و مقاومت در مسجد جامع این شهر گفت: برای حاج قاسم سلیمانی کار سخت و محال وجود نداشت؛ روحیه جهادی ایشان علت پیروزی در  مقابل دشمنانش و ایادی امپریالیسم درمنطقه بود.

 

جانشین سابق حرکه النجبائ عراق افزود: حاج قاسم فرمانده قلب میدان بود، شما الان چند تا عکس دارید برای شهید حاج قاسم  که پشت میز نشسته باشد.

 

الناصری ادامه داد: پیروزی اصلی حاج قاسم در خاورمیانه فقط جهاد نظامی نبود بلکه مجاهدت اساسی با نفس ایشان بود وقتی که اینجا موفق شده و پیروز شده دیگر مقابله در برابر  اسرائیل و حکومت های منحرف آسان است.

 

وی افزود: مسیحیان و اهل سنت در لبنان و در کشورهای منطقه بواسطه دشمن مشترک همواره در کنار یکدیگر ایستادگی کرده اند و دشمن را زمین گیر کردند.

 

در ابتدای مراسم آیه الله حسینی شاهرودی، نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بواسطه حضور در شهر نجف اشرف به تشریح بخشی از وضعیت گروههای مقاومت در کشور عراق پرداخت و ابراهیم احمدی فرماندار شهرستان نیز به سخنران خیر مقدم گفتند.

 

کد خبر 1205588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha