نصیرالاسلامی: هیچ گونه سرقتی در بقعه متبرکه امامزاده شاه قاسم (ع) صورت نگرفته

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی با تکذیب خبر سرقت در بقعه متبرکه امامزاده شاه قاسم علیه السلام روستای گوشه شهرستان بویراحمد گفت: باید توجه داشت که چنین موضوعی به هیچ عنوان صحت ندارد.

حجت‌الاسلام «عباس نصیرالاسلامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج با تکذیب خبر سرقت در بقعه متبرکه امامزاده شاه قاسم علیه السلام روستای گوشه شهرستان بویراحمد گفت: باید توجه داشت که چنین موضوعی به هیچ عنوان صحت ندارد و « بقعه متبرکه امامزاده شاه قاسم علیه السلام روستای گوشه شهرستان بویراحمد»  مورد سرقت قرار نگرفته است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کلیپ منتشر شده در فضای مجازی با عنوان بقعه متبرکه امامزاده شاه قاسم علیه السلام مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد نیست.

 

وی در ادامه با اشاره به انتشار شایعات در فضای مجازی، ادامه داد: با توجه به توسعه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، بعضاً هم شاهد انتشار خبرهای غیرواقعی و کذب در آن هستیم که ضرورت دارد هر فردی که در این عرصه فعالیت می کند به شایعات و خبرهایی که منبع موثقی هم ندارند دامن نزنند و در انتشار آن سهیم نشوند.

 

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی در ادامه، گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی در دهه نخست محرم با حضور زائران و عزاداران حسینی در بقعه متبرکه امامزاده شاه قاسم علیه السلام روستای گوشه شهرستان بویراحمد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

شایان ذکر است، بقعه متبركه امامزاده شاه قاسم علیه السلام در روستای گوشه در منطقه‌ای زيبا در ۱۳ كيلومتر شمال شهر ياسوج قرار گرفته، وجود درختان گردو، سيب و گياهان دارويی جذابيت اين بقعه متبرکه را دو چندان کرده است.

 

همه ساله در فصل تابستان و بهار تعداد زيادي زائر اين مرقد مبارک را زيارت كرده و غبار دل را با آب معرفت شستشو می‌دهند. وجود زائرسراها و امكانات جانبی در كنار اين بقعه متبرکه امكان اقامت زائران را فراهم می‌نمايد.

کد خبر 1205608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha