اجرای ۱۲ عنوان ویژه برنامه در خراسان جنوبی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان

حجت الاسلام عزیزی از برگزاری ۱۲ عنوان ویژه برنامه در خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام«محمدتقی عزیزی» امروز (۲۴ مرداد) در نشست خبری اظهار کرد: ویژه برنامه بزرگداشت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در این استان برگزار می‌ شود. 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌ جنوبی وی با اشاره به وجود ۲۳۱ آزاده سرافراز در استان، گفت: ۱۳ نفر از این آزادگان به دلیل بیماری و مجروحیت‌های به جا مانده از دوران جنگ آسمانی شدند.

 

وی به برنامه های پیش بینی شده به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اشاره و تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، تجلیل از آزادگان، اهدای خون توسط آزادگان، عطر افشانی و گلباران گلزار شهدا، تبلیغات محیطی در شهرستان ها، دیدار با خانواده آزادگان متوفی، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه و حضور جمعی از آزادگان در برنامه های صدا و سیما از جمله این برنامه ها است.

 

حجت الاسلام عزیزی از برگزاری اردوهای یک روزه خانوادگی آزادگان استان و اجرای مسابقات ورزشی و کلاس های آموزشی خبر داد و افزود: مراسم حرکت کاروان نمادین آزادگان و مرور خاطرات اسارت در سطح شهر بیرجند ساعت ۱۷ بعدازظهر روز پنچ شنبه ۲۷ مردادماه برگزار می‌شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌ جنوبی با اشاره به برگزاری برنامه گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی همزمان با جمعه ۲۸ مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل بوستان آزادگان بیرجند، بیان کرد: همچنین گردهمایی همسران و دختران آزادگان و دیدار با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری روز شنبه ۲۹ مردادماه در محل زینبیه آزادگان برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1205647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha