مراسم قرائت زیارت عاشورا در کانون فهما «معراج» شهرکرد برگزار شد

طاهری سرتشنيزی گفت: مراسم زیارت عاشورا به مناسبت ماه محرم الحرام و شهادت امام حسین (ع) به همت کانون فرهنگی هنری «معراج» با حضور امام جماعت مسجد خاتم الانبيا (ص) شهرکرد برگزار شد.

«مرتضی طاهری سرتشنيزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مراسم زیارت عاشورا به مناسبت ماه محرم الحرام و شهادت امام حسین (ع) به همت کانون فرهنگی هنری «معراج» با حضور امام جماعت مسجد خاتم الانبيا (ص) شهرکرد برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «معراج» مسجد خاتم الانبيا (ص) شهرکرد ادامه داد: این ویژه برنامه در ماه محرم همه روزه و بعد از عاشورای حسینی روزهای پنج شنبه تا پایان ماه صفر با حضور ارادت مندان به خاندان اهل بیت (ع) برگزار می شود.

 

وی از زیارت عاشورا به عنوان یکی از مهمترین ادعیه های وارد شده نام برد و افزود: یکی از اعمال پر فضیلت روز عاشورا زیارت عاشورا است که بارها به آن سفارش شده است.

 

طاهری سرتشنيزی گفت: دوستداران اهل بیت (ع) با حضور در این مراسم که با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد، به یاد مظلومیت امام حسین (ع) و ۷۲ یار وفادارش در صحرای کربلا به قرائت زیارت عاشورا پرداختند و عزاداری کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «معراج» مسجد خاتم الانبيا (ص) شهرکرد ادامه داد: بهره ‌مندی هر چه بیشتر از فیوضات ماه محرم و صفر از اهداف برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا توسط کانون فرهنگی هنری «معراج» مسجد خاتم الانبيا (ص) شهرکرد است.

 

وی، قرائت زیارت عاشورا، مداحی و سخنرانی را از برنامه های مراسم زیارت عاشورا در کانون فرهنگی هنری «معراج» مسجد خاتم الانبيا (ص) شهرکرد عنوان کرد.

 

کد خبر 1205654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha