رمز موفقیت حج ۱۴۰۱ تلاش شبانه روزی و رویکرد جهادی همه دست اندرکاران بود

حسینی با بیان اینکه در برگزاری حج امسال با دغدغه های مختلفی پیش از برگزاری مواجه بودیم و هیچ کدام از آنها را برای حفظ آرامش زایران منتقل نکردیم گفت: تمامی دست اندرکاران با رویکرد جهادی و تلاش شبانه روزی به برگزاری هرچه باشکوه تر حج ۱۴۰۱ مبادرت کردند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی سازمان حج وزیارت، دکتر «سید صادق حسینی» در نشست صمیمانه دستگاههای همکار در حوزه حج، از نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت ، همه عوامل و نیروهای ستادی و دستگاههای همکار در برگزاری حجی با شکوه و عزتمندانه قدردانی کرد.


وی با بیان اینکه دستگاه های همکار نیز در موسم حج تمتع امسال وظیفه سنگینی را بر عهده داشته اند، گفت: خداوند را با همه وجود شاکریم که حجی در خور شأن نظام مقدس اسلامی و براساس راهبردهای اعلام شده برگزار شد.


رییس سازمان حج وزیارت با بیان اینکه راهبردهای اعلامی شامل عزت، کرامت، امنیت و سلامت به خوبی اجرایی شد گفت: حج امسال بر اساس شعار و راهبرد ذکر شده به خوبی و با آرامی بدون هر حادثه ای برگزار شد.


وی خاطرنشان کرد: برگزاری حج آرام و بدون حاشیه در حالی است که پیش از موسم حج و حتی در روزهای ابتدایی با مشکلات و دغدغه های عدیده ای مواجه بودیم اما هیچ یک از این مسایل را به زایران منتقل نکردیم تا در کمال آرامش عزیمت نمایند و اعمال خود را انجام دهند.


حسینی با اشاره به برخی دغدغه ها در روزهای پس ساز برگزاری حج تمتع گفت: اعلام با تأخیر و دیرهنگام کشور میزبان در خصوص برگزاری حج تمتع، شرایط تعیین شده در خصوص واکسیناسیون، عدم پذیرش واکسن های ایرانی، مشکلات ناشی از تحریم ها در زمینه هواپیمایی و انتقال ارز، دغدغه های مربوط به صدور روادید ،زمان ناکافی برای انعقاد قراردادها نسبت به سنوات قبل و ...از جمله مسایل و مشکلات بسیار سختی بود که پیش روی ما قرار داشت اما بحمدالله با عنایت الهی ، نظر اهل بیت عصمت و طهارت، برنامه ریزی دقیق دست اندرکاران و هماهنگی و مساعدت دستگاههای همکار، حجی با شکوه و روان را شاهد بودیم.


در ادامه این مراسم مدیران و نمایندگان دستگاه‌های همکار به روند اقدامات صورت گرفته در موسم حج تمتع پرداختند .


حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و از زحمات همه دستگاه‌های همکار قدردانی کرد.


در پایان مدیران و نمایندگان دستگاه‌های همکار در موسم حج تمتع امسال مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 1205661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha