شهادت ۳ نیروی نظامی در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه

بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به مناطقی در حومه دمشق و طرطوس سه نظامی سوری شهید و سه نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی 21، یک منبع نظامی در سوریه اعلام کرد: حدود ساعت 20 و 50 دقیقه بعد از ظهر یکشنبه (23 مرداد ماه) رژیم صهیونیستی به مناطقی در حومه دمشق و طرطوس حمله کرد.

 

این منبع افزود: دشمن صهیونیستی از حریم هوایی لبنان و سمت جنوب شرقی بیروت، نقاطی در حومه دمشق را هدف قرار داد که این تجاوز همزمان با یک تجاوز دیگر از سمت دریا بود که برخی نقاط در جنوب شهر ساحلی طرطوس را هدف حمله قرار داد.

 

خبرگزاری رسمی سوریه سانا اعلام کرد: تجاوز رژیم صهیونیستی به حومه دمشق و طرطوس منجر به شهادت ۳ نظامی و مجروح شدن ۳ نفر دیگر شد و خسارات مادی نیز برجای گذاشت.

 

این منبع افزود: پدافند هوایی سوریه با موشک‌های متجاوز مقابله و تعدادی از آنها را ساقط کرد. این تجاوز منجر به شهادت سه سرباز، زخمی شدن سه تن دیگر و وارد شدن خسارات مادی شد.

 

خبرنگار العالم شب گذشته (یکشنبه) گزارش داد که جنگنده های صهیونیست با شلیک موشک به منطقه الرادار در جنوب شهر ساحلی طرطوس حمله کردند که به دنبال آن آمبولانس ها و نیروهای امدادی به منطقه اعزام شدند.

 

خبرنگار العالم با بیان این که صدای سه انفجار در آسمان طرطوس شنیده شده است، افزود: پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در آسمان طرطوس مقابله کرده است.

کد خبر 1205664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha