دختران مسجدی اسفراین به رویداد «دختران حاج قاسم» پیوستند

نوجوانان ولایتمدار مسجدی اسفراین در قالب گروه «مدافعان ولایت» در نخستین رویداد «دختران حاج قاسم»، آخرین برنامه ها و تولیدات فرهنگی و هنری و فناورانه خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «مائده سادات رسولی» ایده پرداز گروه نوجوانان مسجدی «مدافعان ولایت»  اسفراین گفت: گروه  دختران نوجوان که همگی از اهالی مسجد شهرستان اسفراین هستند، فعالیت های فرهنگی و هنری و نیز ابتکارات فناوری اطلاعات خود را در قالب غرفه نمایشگاهی در  رویداد دختران حاج قاسم به نمایش می گذارند.

 

وی به برنامه های این گروه نوجوان مسجدی در نمایشگاه فوق اشاره کرد و گفت: در این غرفه از اپلیکیشن «مدافعان ولایت» که شامل بازی طراحی شده با هدف معرفی شهدا از جمله 40 شهید زن از شهدای سال های دفاع مقدس است، رونمایی می شود.

 

وی همچنین آموزش عروسک سازی، آموزش ساخت کلیپ، آموزش اوریگامی،  اجرای سرود و نیز اجرای نمایش عروسکی را از دیگر فعالیت های دختران نوجوان مسجدی گروه «مدافعان ولایت »  در این نمایشگاه نام برد.

 

رسولی، این نوجوان خلاق و ایده پرداز مسجدی، اجرای برنامه فوق را با همکاری پایگاه بسیج نرجسیه اسفراین اعلام کرد و گفت: تمامی دختران 10 تا 20 سال می توانند  از این نمایشگاه و فعالیت های تدارک دیده در آن بازدید کنند.

 

وی زمان برگزاری نمایشگاه مذکور را 24 مرداد ماه و  محل برگزاری نمایشگاه را کانون پرورش فکری نوجوانان، خیابان خرمشهر  مسیر شهرک فرهنگیان بجنورد اعلام کرد.

 

این ایده پرداز جوان اعلام کرد: افرادی که امکان حضور  و بازدید از این نمایشگاه را ندارند می توانند به صورت مجازی  از طریق لینک های زیر به صورت مجازی در برنامه شرکت کنند.

لینک در اسکای روم: https://www.skyroom.online/ch/markaz_rush_esfarayen/arusaksazi

لینک کانال شاد جهت شرکت در پخش زنده: https://shad.ir/Majlesdaneshamoozi_khn

لینک در گوگل میت: https://meet.google.com/uhk-xxut-wfh

 

 

کد خبر 1205770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha