شورای ششم پیوسته پاسخگوی رسانه ها بوده و این را وظیفه خود می داند

موحدیان با بیان اینکه شورای ششم پیوسته پاسخگوی رسانه‌ها و خبرنگاران بوده و این مهم را وظیفه خود می‌داند، گفت: اعضای شورای شهر حتی‌الامکان پاسخگوی خبرنگاران بوده‌اند و این رویه و تعامل ادامه‌دار خواهد بود و افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن موحدیان» در چهل و نهمین جلسه علنی شورای شهر مشهد اظهارکرد: خبرنگاران با انتقادات مصلحانه و راهنمایی‌های خود کمک شایانی به پیشرفت امور شورای شهر داشتند که قدردان هستیم؛ امیدواریم اصحاب رسانه و خبرنگاران هیچ‌گاه نقدهای سازنده و نصایح خود را از ما دریغ نکنند.

 

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه شورای ششم پیوسته پاسخگوی رسانه‌ها و خبرنگاران بوده و این مهم را وظیفه خود می‌داند، گفت: اعضای شورای شهر حتی‌الامکان پاسخگوی خبرنگاران بوده‌اند و این رویه و تعامل ادامه‌دار خواهد بود و افزایش می‌یابد.

 

وی با اشاره به حضور جمعی از اعضای شوراهای اجتماعی محلات مناطق ۱۱، ۳ و ۴ در چهل و نهمین جلسه علنی شورای شهر، تصریح کرد: این رویه و نگاه در تمامی جلسات علنی اجرایی خواهد شد و شاهد حضور اعضای شوراهای اجتماعی محلات در جلسات علنی خواهیم بود.

 

موحدیان شوراهای اجتماعی محلات را تشکل‌های ارزشمندی دانست چراکه اشراف به مراتب بیشتری نسبت به مسائل و مشکلات سطح محلات دارند؛ همانگونه که شوراهای شهر تسلط بیشتری به مسائل شهری، نسبت به مجلس شورای اسلامی دارند.

 

رئیس شورای شهر مشهد از توجه ویژه شورای ششم نسبت به شوراهای اجتماعی محلات سخن گفت و افزود: امیدواریم آیین‌نامه این شوراها نیز هرچه زودتر تکمیل و ابلاغ شود تا از نظرات اعضای شوراهای اجتماعی بتوانیم بیش از پیش بهره‌مند شویم.

 

وی گفت: شورای شهر در این دوره، در اولین تصمیم‌گیری خود به منظور تقویت تعامل و ارتقاء جایگاه شوراهای اجتماعی محلات برای هرکدام از محلات هدف بازآفرینی، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد تا با نظر اعضای شورای اجتماعی و معتمدان هزینه شود.

 

موحدیان اظهارکرد: متعهد به اتمام این پروژه‌ها تا پایان سال هستیم و تعامل با شوراهای اجتماعی محلات تقویت خواهیم نمود؛ شوراهای اجتماعی، کمک‌کار شورای شهر هستند و قدردان زحمات آنها هستیم.

 

رئیس شورای شهر مشهد همچنین با اشاره به تضارب آراء در شوراها، گفت: اختلاف، طبیعت انسان است و اصلی است که اگر وجود نداشته باشد، تنزل سطح جامعه انسانی را به همراه خواهد داشت.

 

وی با تاکید بر اینکه اختلاف نشان از پویایی هر مجموعه و سازمانی دارد، افزود: در شورای ششم شهر مشهد مقدس، ملاک تقوا، متنانت، صبر و بردباری است و همه قبول کرده‌ایم که شورای شهر محل تضارب افکار و آراء مختلف بوده و اکثریت آراء، مشخص‌کننده است.

 

موحدیان در ادامه به مناسبت‌های روز اشاره داشت و با گرامیداشت ۲۶ مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، گفت: با مرور خاطرات آزادگان عزیز از دوران اسارت درمی‌یابیم که خداوند متعال چه صبر والایی به آنها عطا کرده و دوران اسارت را در زندان‌های رژیم بعث عراق با چه دشواری‌هایی تحمل کرده‌اند.

 

رئیس شورای شهر مشهد  افزود: همین بردباری و پایبندی به ارزش‌ها توسط رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی که گاه سن آنها به ۱۰ سال می‌رسید موجب شد تا جهان پیرامون انقلاب اسلامی تحقیق و پژوهش کند و در مقابل عظمت ملت ایران سر فرود بیاورند.

کد خبر 1205794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha