برگزاری آئین ویژه بزرگداشت روز خبرنگار در شیراز به صورت گفتگو محور

خوش اقبال گفت: آئین ویژه بزرگداشت روز خبرنگار با حضور استاندار فارس و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و در قالب یک برنامه گفتگو مدار در تالار «حافظ» شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامرضا خوش اقبال»، امروز (دوشنبه ۲۴ مرداد) از برگزاری آئین ویژه بزرگداشت روز خبرنگار خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این آئین با حضور استاندار فارس و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و در قالب یک برنامه گفتگو مدار برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی مطبوعاتی ادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: این مراسم چهارشنبه 26 مرداد ساعت ۱۸ در تالار «حافظ» شیراز با بهره گیری از ارائه مباحث گفتگومداری و گپ و گفت چهره به چهره با استاندار فارس و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: به دلیل تقارن ماه محرم با روز خبرنگار، برنامه ریزی شده تا به صورت حضوری به دفاتر رسانه ها و اهالی خبر مراجعه کنیم و از نزدیک مطالب چالشی، موارد و مشکلات این عزیزان را در دستور کار قرار داده باشیم.

خوش اقبال تاکید کرد: در این مراسم اصحاب رسانه با استاندار فارس و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در تالار «حافظ» برگزار خواهد شد و برای برگزاری کارگاه های تخصصی حوزه مطبوعات و رسانه نیز در تمام استان برنامه ریزی شده است.

کد خبر 1205823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha