توان شرکت های خصوصی و صنعتی ایلام برای جذب سرمایه و توسعه ورزش استان به کار گرفته می شود

نائب رئیس و دبیر انجمن «برای تونیک» کشور صبح امروز، دوشنبه ۲۴ مرداد ماه با «شهریار عباسی»، معاون اقتصادی استانداری ایلام دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در این دیدار با بیان اینکه «ورزش» در استان ایلام مظلوم واقع شده است، گفت: در حوزه تأمین اعتبار، بضاعت شرکت های خصوصی و بنگاه های کارآفرینی استان در حدی نیست که به عرصه اسپانسری ورود کنند.

 

« شهریار عباسی» اظهار کرد: تلاش می شود در راستای اجرای وظایف نظارتی و حمایتی از بخش خصوصی به همراه دیگر دستگاه‌های دولتی ذیربط با حمایت‌های قانونی، بستر مناسب برای حضور بخش خصوصی فراهم شود.

 

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه استان گفت: حضور و جذب اسپانسرهای فعال در امر ورزش در استان موضوعی است که با استفاده از توان شرکت های خصوصی و صنعتی پیگیری می شود تا زمینه رشد و ارتقای ورزش فراهم شود.

 

رییس انجمن «برای تونیک» کشور نیز در این دیدار با تاکید بر هدف گذاری برای اشاعه ورزش ایرانی «برای تونیک» در ایران گفت: «برای تونیک» علاوه بر ماهیت ورزشی در بحث کارآفرینی هم نقش موثر داشته و در راستای شعار سال ۱۴۰۱ مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی میتواند مسیری را برای درامدزایی ورزشکاران و مربیان فعال در این رشته تعیین کند.
 

وی افزود: طبق مصوبه کمیسیون ماده ۵ وزارت ورزش و جوانان علاقه‌مندان به این رشته ایرانی می‌توانند باشگاه «برای تونیک» تاسیس و راه اندازی کنند و با استفاده از دانش مربیان این رشته نسبت به جذب مخاطب و علاقه‌مندان اقدام نمایند و از همه مهمتر در بحث کارآفرینی هم برنامه ریزی نمایند.

 

گفتنی است، «برای تونیک» روشی است که با الهام از کدگذاری بین المللی حروف الفبا طراحی شده است. این ورزش اجرای تمرین‌های همزمان همه‌ی ورزشکاران در سنین مختلف با شرایط جسمانی متفاوت را امکان پذیر می‌سازد.

کد خبر 1205829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha