خبرنگاران نقش بی بدیلی در آگاه سازی جامعه ایفا می کنند

سردار شهسواری گفت: الگوی خبرنگاری و پیامرسانی خبرنگاران متعهد، حضرت زینب (س) است و خبرنگاران نقش بی بدیلی در آگاه سازی جامعه ایفا می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی، در آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه که امروز، دوشنبه( ۲۴ مرداد) در سالن جلسات شهید باکری سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد:  الگوی خبرنگاری و پیامرسانی خبرنگاران متعهد، حضرت زینب (س) است.

وی با تجلیل از شهید صارمی و سایر خبرنگاران شهید، گفت:  بیان وقایع و تبیین حقایق جانعه و مطالبات بحق مردم، رسالت خبرنگاران است که باید بشایستگی انجام پذیرد و خبرنگادان نقشی مهم و مقدس در این مسیر دارند.

سردار شهسواری افزود: وظیفه خبرنگار فقط خبر رسانی نیست بلکه ارائه طریق حل مشکلات مروم و جامعه هم وظیفه خبرنگاران است، خبرنگاران مسلمان و متعهد ما نباید با دشمنان مخرج مشترک داشته باشند، خبرنگاران ما مدافع جامعه و نظام و اسلام و مردم هستند.

فرمانده سپاه شهداء افزود: سپاه مال مردم از مذهب و قومی است، نه اصولگراست نه اصلاح طلب؛ قشربندی در سپاه نیست، هر جا منافع و مصالح ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی باشد، سپاه حضور دارد.

سردار شهسواری تاکید کرد: استان آذربایجان غربی امنیتش بیشتر از سایر استانهاست و سفر رییس جمهور به مرز صفری استان این واقعیت را ثابت کرد.

وی ادامه داد: خبرنگاران نقش بی بدیلی در آگاه سازی جامعه ایفا می کنند و نمایندگان مورد وثوق مردم به شمار می آیند  و ارائه راهکار و طریق حل مشکلات دیگر وظیفه مهم خبرنگاران است که باید در کنار مطالبه گری بدان توجه کنند.

این مسئول افزود: اگر خبرنگار جمهوری اسلامی ایران سکوت کرده و روایت نکند فرصت برای دشمنان ایجاد می شود تا میدان داری کرده و حقایق را وارونه جلوه دهند.

 

 

کد خبر 1205845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha