تردد بیش از ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار وسیله نقلیه در گیلان

مرادی از تردد بیش از ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی گیلان خبر داد.

فریبرز مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت به افزایش ورودی وسیله نقلیه به گیلان اشاره کرد و اظهار داشت: بعد از ۲ سال بیماری کرونا ویروس شاهد افزایش ورود وسایل نقلیه به گیلان هستیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه طی ۴ ماه گذشته ۱۴ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۱۸۶ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی گیلان تردد داشتند گفت: در این مدت هفت میلیون و ۳۴۱ هزار و ۴ وسیله نقلیه وارد استان شد که طبق این آمار ۴۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش وسیله نقلیه به گیلان بودیم.

مرادی اذعان کرد: در این مدت همچنین هفت میلیون و ۳۸۶ هزار و ۱۸۲ وسیله نقلیه از استان خارج شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۹ درصد خروجی خودرو ها افزايش داشته است.

وی افزود: ۷۰ درصد ورودی و ۶۳ درصد خروجی وسیله نقلیه به گیلان نسبت به مدت مشابه ۲ سال گذشته افزایش داشته است.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خاطر نشان ساخت: محور آزاد راه قزوین _ رشت با ورود ۲ میلیون و ۸۵۴ هزار و ۱۰۸ وسیله نقلیه و محور رامسر-چابکسر با ورود ۲ میلیون و ۵۷۴ هزار و ۹۶۷ وسیله نقلیه بیشترین ورودی ها را نسبت به دیگر محورها طی چهار ماه گذشته بود.


مرادی تصریح کرد: محور رشت-قزوین با خروج ۲ میلیون و ۹۲۷ هزار و ۷۴۲ خودرو بیشترین خروجی ها را نسبت به دیگر محور ها در این مدت داشته است.

کد خبر 1205850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha