رعایت عدالت؛ وظیفه اصلی رسانه ها در بیان حقایق و اطلاع رسانی به افکار عمومی

نوروزی گفت: رسانه ها در بیان حقایق و اطلاع رسانی به افکار عمومی عدالت را رعایت کنند و در بیان جهاد تبیین با تمام توان تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، «علیرضا نوروزی»، امروز( ۲۴ مردادماه)، در مراسم روز خبرنگار شمال استان که به میزبانی شهرستان خوی برگزار شد، اظهار کرد :  رسانه ها در بیان حقایق و اطلاع رسانی به افکار عمومی عدالت را رعایت کنند و در بیان جهاد تبیین با تمام توان تلاش کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی  افزود : کشور ایران اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری در حال حاضر توانسته در عرصه های مختلف سیاسی ،اقتصادی ،علمی و فرهنگی به پیشرفت های قابل توجهی دست یابند .

وی رسیدگی به مشکلات صنفی خبرنگاران را جزو اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کردف گفت: خبر را باید به سمت خبر پژوهشی سوق داد و سلامت نفس خبرنگار را سرلوحه خود قرار دهیم.

یوسف پیربداقی، رییس خانه مطبوعات آذربایجان غربی نیز در این مراسم  با بیان اینکه عشق و ایمان دو عنصری است می توانند از یک فرد خبرنگار بسازند،

وی بر لزوم آموزش جامعه خبرنگاران تایید کرد و گفت : باید تلاش کنیم ظرفیت های ملی ،دینی ،فرهنگی و اقتصادی و تاریخی استان مان را به نحو احسن بیان و تشریح نماییم. 

ذبیح الله کاظمی، فرماندار خوی نیز اظهار کرد: خبرنگاران با انتقادهایشان را از مدیران ادارات افزایش دهند تا بتوانیم در راستای توسعه و پیشرفت شهر گام های اساسی برداریم .

وی بابیان اینکه در خوی نزدیک به ۲۰ هزار نفر مالباخته در شرکت های هرمی در فضای مجازی داریم، تصریح کرد: باید پاسخگوی مالباختگان باشیم.

فرماندار خوی ادامه داد : با تشکیل چندین جلسه شورای تامین بالاخره به مردم آگاهی های لازم را دادیم و وضعیت تحت کنترل است و سرشاخه ها این شرکت ها دستگیر شدند.

کاظمی نقش رسانه ها را در معرفی این سایت های کلاهبرداری مهم عنوان کردو گفت: سنگرداران اصلی مبارزه خبرنگاران هستند و اصحاب رسانه با کمترین امکانات بهتررین کارها را انجام می دهند.

گفت : خبرنگاران در راستای انعکای مشکلات جامعه مردم و جامعه گام بردارند.

حجت الاسلام قاسم خانی، امام جمعه خوی نیزدر یان جلسه اظهار کرد: خبرنگاران در راستای بیان مشکلات و نیازمندی های جامعه قدم بردارند.

امام جمعه خوی تصریح کرد : خبرنگاران و رسانه ها در طول تاریخ تاثیر گذار بودند و نوعا با ارسال و انتشار اخبار مفید و واقعی در توسعه و پیشرفت جوامع نقش اساسی ایفا نموده اند.

کد خبر 1205860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha