مطالبه گری خبرنگاران، توسعه و پیشرفت ماسال را به همراه دارد

گیل‌چالانی گفت: مطالبه گری و انعکاس به موقع خبرها و نظارت دقیق و جسورانه خبرنگاران، توسعه و پیشرفت شهرستان را در برخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «غلامرضا گیل‌چالانی» امروز(دوشنبه، 24مرداد) در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین(ع)، روز خبرنگار را تبریک گفت و اظهار کرد: روز خبرنگار، روز تکریم حق طلبی، صداقت و تلاش بی وقفه برای ایجاد شفافیت در جامعه است.

 

فرماندار ماسال افزود: نامگذاری روز شهادت شهید صارمی به عنوان روز خبرنگار یعنی اینکه  ما باید منش، سیره و خط این شهید گرانقدر را ادامه دهیم.

 

 وی راه شهید صارمی را مسیر اخلاق، ادب و صداقت و دلسوزی، مردم داری و اطلاع رسانی شفاف توام با شهامت و حرکت در مسیر خوبی ها و نیکی ها معنی کرد و خطاب به خبرنگاران افزود: به عنوان مدیران اجرایی شهرستان با آغوش باز پذیرای نقدها و انتقادات شما هستیم و البته انتظار هم داریم در صورت امکان در کنار هر نقد و انتقادی، راهکار و پیشنهادات قابل اجرا نیز ارائه شود .

 

گیل چالانی گفت: امید آفرینی و حرکت در مسیر ایجاد وفاق ملی به عنوان یکی از رسالت های مهم امروز جامعه شریف خبرنگاری و تولید محتوا متناسب با فرهنگ آداب و رسوم و شرایط شهرستان یکی از کارکردهای خبرنگاران و اهالی قلم است.

 

فرماندار ماسال عملکرد خبرنگاران و اصحاب رسانه در جریان های همه گیری بیماری کرونا، هدفمندی یارانه ها و دیگر موضوعات عمومی را شایسته تقدیر دانست و تصریح کرد: انتظار داریم کماکان روشنگری و اطلاع رسانی و ایجاد حساسیت در رابطه با ویروس کرونا و نیز تزریق دُز سوم و چهارم  در دستور کار قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه مطالبه گری و انعکاس به موقع خبرها و نظارت دقیق و جسورانه خبرنگاران، توسعه و پیشرفت شهرستان را در برخواهد داشت خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی عملکرد صحیح مدیران نیز باعث امید آفرینی در جامعه خواهد شد.

 

کد خبر 1205864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha