نصیرالاسلامی؛ بقعه متبرکه امامزاده عبدالله علیه السلام میزبان مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله علیه السلام شهر یاسوج شهرستان بویراحمد برگزار می شود.

حجت‌الاسلام «عباس نصیرالاسلامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: مسابقات قرآنی مرحله استانی بخش برادران روز دهم و بخش خواهران یازدهم شهریور ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رشته دعا خوانی با حضور ۲۰ نفر برادر و ۲۲ نفر در قسمت خواهران  برگزار می شود و همچنین رشته اذان (مختص برادران) با حضور ۱۳ نفر اجرا خواهد شد.

 

وی ادامه داد: رشته های اذان و دعای خوانی بعد از اجرا در محل برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله استانی (بقعه متبرکه امامزاده عبدالله علیه السلام شهر یاسوج)، مسابقات فیلم برداری شده و جهت داوری به سازمان اوقاف و امور خیریه ارسال می شود.

 

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی در پایان افزود: ۱۳ نفر در بخش برادران و ۱۶ نفر در بخش خواهران، رشته های قرائت تحقیق و قرائت ترتیل و حفظ مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت خواهند کرد.

 

آئین نامه داوری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته های قرآئت تحقیق، ترتیل، حفط، دعاخوانی و اذان جهت مطالعه بیشتر در این اینجا می باشد.

کد خبر 1205872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha