سربازان جنگ نرم به خوبی پاسخ اتفاقات اخیر را دادند/ خبرنگاران جهاد تبیین و امیدآفرینی را در جامعه نشر و گسترش می دهند

سرهنگ فخرالدین گفت: خبرنگاران علاوه بر اینکه مسئولیت اطلاع رسانی را دارند، جهاد تبیین و امیدآفرینی را در جامعه نشر و گسترش می دهند و در این حوزه پاسداری می کنند.

سرهنگ «وحید فخرالدین» امروز (دوشنبه ٢۴ مرداد) در بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان گلستان و تبریک روز خبرنگار گفت: خبرگزاری شبستان در حوزه خبر در مجموعه استان گلستان فعال است.

 

فرمانده سپاه گرگان افزود: حادثه بزرگ عاشورا بر مبنای فرهنگ جهاد و شهادت است و باعث نامگذاری روز خبرنگار شد.

 

وی ادامه داد: روز خبرنگار با شهادت یک خبرنگار عزیز نامگذاری شده ولی در حقیقت آن اتفاق بزرگ که جهاد و اطلاع رسانی در حوزه خبر بود و منجر به نامگذاری این نام عزیز شد.

 

فخرالدین گفت: اگر واقعه عاشورا توسط خبرنگاران همسوی آن زمان ثبت و به اطلاع مردم و مسلمانان آن زمان رسانده نمی شد و نسل به نسل این اخبار واقعه عاشورا که کمتر از ٨ ساعت طول کشید ولی کل تاریخ  را تحت الشعاع قرار داد، ثبت و درج نمی شد، همان جمله «کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود».

 

وی با اشاره به اتفاقات اخیر، افزود: این اتفاقات نشان داد باز هم حوزه خبر و خبرنگار به عنوان رزمنده جنگ نرم در میدان است.

 

فرمانده سپاه گرگان گفت: وقتی یک ورشکسته سیاسی و تفاله فتنه بر علیه «شهید همدانی»، یکی از صدیق ترین یاران نظام و انقلاب هجمه وارد می کند، این سربازان جنگ نرم در حوزه چقدر خوب پاسخ دادند.

 

وی اظهارداشت: ما به شماها به عنوان صرف خبرنگار و تهیه خبر مثل سایر کشورها یا فرهنگ ها نگاه نمی کنیم، شما به عنوان سربازان این انقلاب هم در حوزه اطلاع رسانی و هم در مبارزه با هجمه دشمن در زمینه های مختلف که بحث شایعه پراکنی است، اقدام می کنید و در حقیقت همان جهاد تبیین مقام معظم رهبری را دنبال می کنید.

 

فخرالدین افزود: خبرنگاران علاوه بر اینکه مسئولیت اطلاع رسانی را دارند، جهاد تبیین و امیدآفرینی را در جامعه نشر و گسترش می دهند و در این حوزه پاسداری می کنند.

 

کد خبر 1205896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha