روند برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در آمل مطلوب است

پُردل، روند برگزاری مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف در استان مازندران به میزبانی شهرستان آمل را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمد پُردل» امروز(۲۴مرداد) در حاشیه برگزاری مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در محل مرکز افق امام زاده ابراهیم(ع) شهرستان آمل در گفت‌وگو ببا خبرنگاران، اظهار کرد: الحمدالله استان مازندران با سابقه قرآنی و سابقه اجرائی در برگزاری مسابقات که دارد خوب ارزیابی شده و روز گذشته هم افتتاحیه مسابقات ویژه خواهران الحمدالله خوب برگزار شد.

 

ناظر مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف افزود: مسابقات قرآن یکی از مؤلفه‌های مهم در توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی بین اقشار مختلف است که هر ساله به همت مرکز امور قرآنی اوقاف و امور خیریه در سطح کشور برگزار می‌شود و برترین‌ها به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

 

وی ادامه داد : در راستای منویات مقام معظم رهبری که امام زادگان باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند مرکز امور قرآنی مسابقات سازمان اوقاف درنظر دارد مسابقات را در حد امکان با بهره‌مندی از توان و ظرفیت مراکز افق امام زادگان برابر دستورات ریاست سازمان انجام شود.

 

پردل بیان کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های دعاخوانی، همخوانی و مدیحه‌سرایی، قرائت و حفظ در استان مازندران در محل مرکز افق امام زاده ابراهیم(ع) آمل  و در سطح مناسبی درحال برگزاری می باشد  که انتخاب این فضا و وجود امکاناتی که برای مسابقات لازم و ضروری است و همچنین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و بهره‌گیری از داوران باتجربه و باسابقه بین‌المللی از نقاط قوت آن به حساب می‌آید.

 

وی تاکید کرد: الحمدالله مازندران یکی از استان های ولایتمدار و قرآنی در سطح کشور است که هم در بخش بین الملل و در سطح عالی سازمان قرار دارد و با وجود داشتن قاریان ممتاز اعم از خواهران و براداران درسطح کشور و بین المللی حرفی برای گفتن دارد .

 

ناظر مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف اظهار کرد: مازندران در ارزیابی سازمان جزو استان های ردیف الف می‌باشد.

 


پردل در پایان خاطرنشان شد: اصل و مبنای مسابقات تکریم شرکت‌کنندگان و اجرای دقیق آئین نامه‌ اجرایی مسابقات با رویکرد جدید مرکز امور قرآنی می‌باشد.

 


وی همچنین از اقدامات حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران و رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و تبلیغات تشکر و قدردانی نمود.

کد خبر 1205899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha