محرومیت زدایی جهادی از  ساخت خانه عالم تا آبرسانی به هزار جریب بهشهر

سردار برسلانی به فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا برای محرومیت زدایی در روستاهای هزار جریب بهشهر اشاره کرد و گفت: آبرسانی به روستاها ، ساخت خانه عالم و بهسازی جاده بین مزارع از جمله پروژه های محرومیت زدایی در این منطقه کم برخوردار بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، سردار «احمد برسلانی» امروز(۲۴مرداد) در آئین بهره‌برداری از پروژه های محرومیت زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در مسجد روستای پجیم هزارجریب بهشهر اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که با همراهی گروه های جهادی شاهد نشاندن بذر امید در محروم ترین نقاط استان مازندران هستیم.

 

جانشین فرمانده سپاه کربلا از بهره برداری از مخزن آب ۱۰۰مترمکعبی با اعتبار ۴۸۰ میلیون تومان در هزار جریب بهشهر خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه مشکلات آب شرب آشامیدنی اهالی روستای زلت بهشهر را برای حداقل سی سال رفع شده است.

وی در ادامه به افتتاح خانه عالم در روستای پجیم با هزینه ۴۵۰ میلیون تومان اشاره کرد و افزود: همچنین بهره برداری از جاده بین مزارع در این منطقه از مهمترین پروژه های محرومیت زدایی بوده که به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و با مشارکت اهالی این روستاها و همچنین سازمان های مربوطه تکمیل و امروز شاهد لبخند امید و رضایمندی مردم شریف منطقه دوردست و کم برخوردار هزارجریب بهشهر بوده ایم.

سردار برسلانی ضمن تقدیر از همکاری مردم در ساخت خانه عالم در این روستا، اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنا به تدابیر و فرمایشات مقام معظم رهبری بعد از جنگ دست به اقداماتی در جهت تقویت زیرساخت‌ها، احداث راه‌ها، پل ها و تمامی امکانات مورد نیاز مردم در قالب قرارگاه‌های مختلف کرد.

 

وی افزود: قرارگاه خاتم الانبیا و محرومیت‌زدایی از جمله این قرارگاهها هستند که نیروهای جهادی در قرارگاه محرومیت‌زدایی به کمک خیرین و مردم دست به اقدامات خوبی می‌زنند تا جایی که در سال جدید در ۱۲۹ روستا توسط این قرارگاه و با کمک آبفا و بسیجیان مخلص اقداماتی جهت تامین نیازمندی‌های آبی این روستا صورت گرفت.

 

سردار برسلانی همچنین ادامه داد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی از سال ۱۳۹۵ تاکنون گام‌های موثری در حوزه‌های مختلف زیرساختی، کشاورزی و فرهنگی صورت گرفت، خدا را شاکریم که توفیق داد تا در سایه ولایت فقیه و حکومتی که در طول این ۱۴۰۰ سال بی‌سابقه بوده زندگی می‌کنیم‌.


جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمنان چه داخلی و چه خارجی همچون شیطان بزرگ آمریکا تلاش کردند که  دستاوردهای انقلاب را به غارت ببرند، عنوان کرد: بیشترین دستاورد انقلاب اسلامی در بخش درمانی مربوط به ساخت واکسن کرونا بوده است، اما بابد هوشیار باشیم چرا که نزدیک به ۴هزار منافق پای سیستم نشسته‌اند و به دنبال ترویج ناامیدی و نادیده گرفتن مجموعه دستاوردهای نظام در همین گوشی‌های موبایل هستند.

 

وی گفت: دشمن در این جنگ روانی تمام تلاشش ناامید کردن ماست، امروز قدرت‌های جهانی از علم و فناوری‌های ما استفاده می‌کنند، در علم موشک و پهبادی توانستیم دشمن را زمین‌گیر کنیم، ما اجازه ندادیم دشمنانی همچون داعش، القاعده و غیره در این منطقه به اهدافشان برسند، آن‌ها آمده بودند که تمام کشورهای حاشیه خلیج فارس یا همان غرب را به کشورهایی کوچک‌تر از رژیم صهیونیستی تبدیل کنند تا بتوانند برتری پیدا کرده و از نیل تا فرات و مصر تا عراق را تسخیر کنند که شکر خدا به همت مردم ولایتمدار و بسیجیان توانستیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

سردار برسلانی جنگ با اوکراین را عاملی برای تسریع در افول آمریکا و غرب دانست و تصریح کرد: اعدای شیطان بزرگ این است که هرجا جمهوری اسلامی حضور داشته باشند آنها موفق هستند، همه کشورها دست به دست هم دادند تا با قدرتی همچون تشکیل بسیج مردمی در مقابل دشمنان که در نزدیکی بود بجنگند، فرزندان و آیندگان بدانند که همه تلاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این است که هرجا احساس کند که دولتمردان کوتاهی داشتند کمک خواهیم کرد تا در ظهور و‌تمدن سازی سربازان خوبی در جهان باشیم و به ترویج انقلاب اسلامی کمک کنیم.

 

جانشین فرمانده سپاه کربلا در پایان اذعان کرد: از این رو  با امیدواری تمام، دلی محکم و قرص، بدون تحت تاثیر قرارگرفتن القائات فضای مجازی پیروزی برای شما خواهد بود امیدواریم با تلاش انقلاب را به صاحب اصلی خودش تحویل بدهیم.

کد خبر 1205906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha