مقاومت تنها گفتمانی است که سبب عقب‌نشینی و شکست دشمن می‌شود

حجت الاسلام قاسمی گفت: تنها گفتمانی که دشمن را وادار به عقب نشینی و شکست می کند گفتمان مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کلاله، حجت الاسلام «نجفعلی قاسمی» در همایش مقاومت اسلامی در مکتب شهید سلیمانی اظهارکرد: تنها گفتمانی که دشمن را وادار به عقب نشینی و شکست می کند گفتمان مقاومت است.

 

امام جمعه کلاله گفت: امروز جبهه کفر در مقابل جبهه حق و مقاومت گیج، مبهوت، متحیر و تحقیر شده است. میوه شیرین مقاومت سرافرازی، غرور و آبروی جوامع اسلامی است.

 

وی افزود: دستاوردهایی که نصیب جبهه حق شده به دلیل مقاومت در برابر ظلم و استکبار است. پیروزی های پی در پی و سونامی سیلی‌های مقاومت بر صورت استکبار نشان می دهد که جهان در حال عبور از غرب است.

 

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جوامع غربی خاطرنشان کرد: جبهه غرب در مقابل جبهه مقاومت شکست های پی در پی خورده است و می خورد. خانه‌های شیشه‌ای و عنکبوتی استکبار امروز به صخره سخت مقاومت خورده است.

 

وی ادامه داد: فرهنگ مقاومت با ایدئولوژی سلطه پذیری و زیر بار ظلم رفتن مخالف است و آرمان گرایی، واقع گرایی، عقلانیت و عزت طلبی و ... در آن وجود دارد. تنها راه نجات جوامع اسلامی مقاومت است که ریشه در بعثت نبی مکرم اسلام (ص) و عاشورلی حسینی دارد.

 

امام جمعه کلاله با اشاره به شکست‌های پی در پی رژیم غاصب صهیونیستی گفت: یک گروه کوچک فلسطینی مانند جهاد اسلامی، رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را وادار به عقب نشینی و پذیرش همه شروط آتش بس کرده و در سه روز بیش از هزار و ۱۰۰ راکت به سرزمین های اشغالی شلیک کرده است. 

 

وی بیان کرد: رژیمی که روزی رویای نیل تا فرات و حتی تا مرزهای چین و هند را داشت امروز دور خود دیوار بتنی کشیده وه بخشی از آن زیر زمین قرار دارد.

 

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه قرن کنونی نه مختص معامله قرن بلکه قرن مقاومت است، افزود: امروز جبهه غربی عبری و عربی همه دست به دست هم دادند اما روز به روز ضعیف تر شدند اما جبهه مقاومت هر روز قدرتمندتر از قبل می شود.

 

 

کد خبر 1205926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha