بهره‌برداری از ۲۲۱ پروژه عمرانی در هفته دولت

عاشوری از بهره‌برداری ۲۲۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر۱۳۸ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در تالش خبر داد.

«کیا عاشوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهارکرد: هفته دولت فرصتی مناسب برای انعکاس و ارائه گزارش از خدمات و دستاوردهای دولت در عرصه‌های مختلف است.

 

فرماندار تالش افزود: پس از روی کار آمدن دولت مردمی در شهرستان تالش، بسیاری از پروژه‌های رها شده و نیمه تمام با مدیریت خوب استاندار به چرخه آمده و اجرایی شد که در هفته دولت امسال به همت همه مدیران دستگاه‌های اجرایی، پروژه‌های پرسودی در تالش به بهره‌برداری  می‌رسد.

 

وی از بهره‌برداری ۲۲۱ پروژه عمرانی و اقتصادی عام‌المنفعه با اعتباری بالغ بر ۱۳۸ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در تالش خبر داد و تصریح‌کرد: این طرح‌ها در حوزه‌های راه‌سازی، آسفالت راه روستایی، تامین آب شرب، توسعه شبکه فاضلاب شهری، تقویت زیرساخت‌های برق، گازرسانی روستایی و بخش کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسند.

 

عاشوری گفت: با توجه با گذشت یکسال از عمر کاری دولت سیزدهم همه مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند با ارائه خدمات مناسب به مردم در این هفته، عملکرد دولت انقلابی را اطلاع‌رسانی کنند.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در تالش با اشاره به مدیریت خوب مسئولین شهرستان از امکانات و تجهیزات موجود کشاورزی گفت: تالش برای سال زراعی امسال ۱۰ تا ۱۵درصد افزایش برداشت محصول داشته است.

 

عاشوری خاطرنشان‌کرد: پروژه کمربندی تالش نیز تامین اعتبار شده و قرارگاه خاتم الانبیاء عهده‌دار اجرای پروژه شده و بزودی آغاز به کار می‌کند.

 

 

 

کد خبر 1205994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha