۴ کشته و ۲ مصدوم در برخورد سه دستگاه خودرو در اتوبان کاشان نطنز

رئیس مرکز اورژانس شهرستان کاشان از کشته شدن ۴ نفر و مصدوم شدن ۲ نفر در برخورد سه دستگاه خودرو در اتوبان کاشان نطنز خبر داد.

حسین ریاحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: برخورد دو خودرو تریلی و یک دستگاه پراید در اتوبان کاشان نطنز حدفاصل دو عوارضی فین و عوارضی قمصر چهار کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.

 

رئیس مرکز اورژانس کاشان افزود: ساعت ۷:۱۵ صبح امروز سه شنبه بیست و پنجم مرداد ماه و پس از تماس با مرکز ارتباطات اورژانس مبنی بر تصادف دو دستگاه تریلی و یک دستگاه پراید در اتوبان کاشان به سمت نطنز، حدفاصل دو عوارضی فین و قمصر، کارشناسان این مرکز بلافاصله با دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

 

دکتر ریاحی اظهار داشت: در این حادثه متاسفانه سه نفر از سرنشینان دو تریلی، قبل از رسیدن پرسنل اورژانس در صحنه حادثه جان خود را از دست داده بودند ولی دو نفر مرد و  یک زن مصدوم سرنشین پراید پس از اقدامات درمانی لازم با دو دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی انتقال یافتند.

 

وی در ادامه بیان داشت: برای یکی از مصدومین که حال بسیار وخیمی داشته است در طول مسیر و داخل بیمارستان عملیات احیا صورت پذیرفته است که  متاسفانه موفقیت آمیز نبوده و وی هم در بیمارستان فوت کرد.

 

رئیس مرکز اورژانس کاشان افزود: علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

کد خبر 1206000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha