برپایی نمایشگاه های هنری محرم در ملایر

حجت الاسلام ترکاشوند گفت: به مناسبت ماه محرم و ایام شهادت حضرت ابا عبد الله حسین(ع) سه نمایشگاه هنری مناسبتی محرم در ملایر برپا شده است.

«حجت الاسلام  طالب ترکاشوند» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر  گفت: به مناسبت  ماه محرم و ایام  شهادت حضرت ابا عبد الله حسین(ع) سه نمایشگاه هنری مناسبتی محرم در  ملایر برپا شده است.

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به برپایی نمایشگاه خوشنویسی فریدون یار محمد توسکی اشاره کرد و افزود این نمایشگاه با 30 اثر خوشنویسی با موضوع آیات قرآنی و محرم ارائه شده است.

وی افزود: این هنرمند طی سالیان اخیر در چندین نمایشگاه و جشنواره هنری شرکت داشته است و نمایشگاه هنری تا هفته در سرای فرهنگ و هنر خیابان شهید رجایی برپا و از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 20 برای  بازدید دایر است .

 مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر همچنین به برپایی نمایشگاه نقاشی نسیم آرام بنیاد اشاره کرد و افزود:در این نمایشگاه 25 اثر نقاشی با موضوع طبیعت، طبیعت بی جان و خیالی ارائه شده و از تاریخ 22 تا 27 مرداد ماه از ساعت 10 تا 13 در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر واقع در شهرک ولیعصر (عج) میدان قائم پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

وی همچنین به برپایی نمایشگاه نقاشی به روایت عاشورا اشاره کرد و افزود: همزمان با ایام ماه محرم و سوگواری سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و واقعه عاشورا کودکان آموزشگاه هنرهای تجسمی فرین زیر نظر مربی و مدیر این آموزشگاه مریم درخشانفر به روایت کودکانه عاشورای حسینی در قالب آثار نقاشی و طراحی نشستند و با روحیه لطیف و مهربان خود آثار زیبا و هنرمندانه ای را خلق کردند.

 حجت الاسلام ترکاشوند بیان کرد: هنرمند 8 تا 12 ساله کودک و نوجوان این آموزشگاه با تکنیک گواش، آبرنگ و پاستل روغنی این کار خلاقانه را در دهه اول محرم انجام داده و در نمایشگاهی این آثار در معرض دید هنر دوستان قرار گرفته است.

 

ترکاشوند تصريح کرد :  این نمایشگاه از تاریخ 23 تا 27 مردادماه در سرای فرهنگ و هنر خیابان شهید رجایی برپا و از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 20 برای  بازدید عموم دایر است.

کد خبر 1206025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha