دشمن، دین را برای مبارزه به میدان می آورد اگر در جهاد تبیین درست عمل نکنیم

حجت الاسلام عربپور گفت: اگر در جهاد تبیین درست عمل نکنیم‌ دشمن دین را برای مبارزه با ما به میدان می آورد همانند داعش و وارونگی دین ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام علی عربپور، سه شنبه(۲۵ مرداد) در ویژه برنامه " رسانه حسینی" پاسداشت روز خبرنگار و تجلیل از فعالان رسانه ای با اشاره به رسالت مهم پیام رسانی منبعث از جهاد تبیین امام سجادعلیه السلام و حضرت زينب سلام الله عليها در واقعه عاشورا نکاتی بیان کرد.

 

 

 


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان افزود: قاعده تبیین و روایت، مولفه مقدسی است اگر در جایگاه حق قرار بگیرد؛ زیرا همین کار را دشمن بر باطل هم انجام می دهد تا در مقابل جبهه حق قرار بگیرد و البته همیشه رو به شکست هستند.

 

 

 

وی ادامه داد: اما جبهه حق پیروزی پس از پیروزی دارد و اگر شکستی هم باشد، آن شکست تکمیل کننده تجارب او و سعادت آفرین است که حرکت امام سجاد و حضرت زینب سلام الله علیهما در عاشورا و اربعین گواه این مدعا است زیرا در اربعین خوشه های تبیین را چیدند و خروجی تبیین، قیام لله است.

 

 

 

حجت الاسلام عربپور با بیان اينکه قرآن کریم به رسالت علما ( اهل بیان) و رسانه( اهل قلم) پرداخته است؛ تصریح کرد: بیان و نوشتن؛ تبیین و تبلیغ متفاوت از هم هستند.

 

 


 

وی گفت: هر کجا تبیین جنبه جهادی و انقلابی به خود بگیرد دشمن را مایوس و دوستان را امیدوار می کند و نقش رسانه های مخفی دشمن برای ضربه زدن و توطئه علیه نظام و راه خدا بسیار فراوان است.

 

 

 

عربپور با بیان اینکه دشمن دست به وارونه جلوه دادن واقعیات می زند که اگر توسط مردم پذیرش شود این پذیرش آسیب و تهدید است؛ تأکید کرد؛ وظیفه ما به عنوان افسران میدان این جنگ این است دشمن را رصد و حقایق را مطرح کنیم که اگر در جهاد تبیین درست عمل نکنیم‌ دشمن دین را برای مبارزه با ما به میدان می آورد همانند داعش و وارونگی دین ایجاد می کند لذا جهاد تبیین از پیچیدگی های بسیار بالای برخودار است.

 

 

 

 

وی افزود: اگر جهاد تبیین از اول انقلاب تا کنون نبود ما یک کشور ورشکسته می بودیم؛ ما در جنگ سوریه و عراق فقط بیش از ۱۰ هزار ثبت نام شده و آموزش دیده در کشور داشتیم که توفیق پیدا نکردند حضور پیدا کنند.
 

 

 

 

عربپور خاطرنشان کرد: امروز اگر فتنه به صورت فیزیکی و حضوری نیست اما جنگ به حوزه رسانه منتقل شده و رسالت شما مهم است و باید به خوبی عمل کنید که کار اصحاب رسانه رسوا کردن دشمن است.

 

 

 

 

وی در پایان گفت: در دوران دفاع مقدس ۱۳۷ رسانه علیه ایران تبلیغ می کردند و دشمن ما صدام مسلح به  انواع سلاح بودند که بیشتر در حوزه رسانه تبلیغ می کردند اما با تبیین امام راحل و حضرت آقا به عنوان رئیس جمهوری وقت، ماحصل تبیین قیام‌ لله و آگاهی مردم شد.

کد خبر 1206084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha