می توان با کنکاش در زندگی آزادگان پیامهای هدایت کننده دریافت کرد

نظری گفت:می توان با کنکاش در زندگی آزادگان پیامهای بسیار روشن و هدایت کننده دریافت کرد و اگر چشم بصیرت داشته باشیم می توانیم با درسهایی که از آزادگان می گیریم راه خود را پیدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «یعقوبعلی نظری» در همایش تجلیل از آزادگان گفت: می توان با کنکاش در زندگی آزادگان پیامهای بسیار روشن و هدایت کننده دریافت کرد و اگر چشم بصیرت داشته باشیم می توانیم با درسهایی که از آزادگان می گیریم راه خود را پیدا کنیم.

 

استاندار خراسان رضوی اسارت را اوج ایثار و تقدیم عزیزترین نعمت زندگی برای خداوند دانست و اظهارداشت:گرامیداشت ۲۶ مرداد مصادف با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی فرصت مغتنمی است که به این اسوه های استقامت و خانواده آنها و حماسه ای که آفریدند به صورت ویژه توجه کنیم.

 

وی با بیان اینکه خانواده آزادگان با صبر بر مشکلات همانند خانواده شهدا جایگاه ویژه ای دارند، افزود: باید در جبهه فرهنگی مانند جبهه دفاع مقدس در خطوط مختلف به مبارزه پرداخت.

 

استاندار خراسان رضوی ادامه داد:فعالیت فرهنگی نیز نیاز به حضور در خطوط مقدم، سنگر کمین و فعالیت در رده نیروی متحرک و یا پشتیبانی دارد در این میان آزادگان نقش ویژه خود را دارند.

کد خبر 1206095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha