تشکیل  ستاد اربعین کانون‌های خدمت رضوی در استان کرمانشاه

امامیان،گفت:با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به زوار ستاد اربعین کانون‌های خدمت رضوی در استان کرمانشاه تشکیل شد.

سید محمد جعفر امامیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،با اشاره به برنامه های اربعین در کرمانشاه ،گفت: این ستاد در راستای برنامه‌ریزی و تسهیل خدمت رسانی خادمیاران رضوی استان کرمانشاه دروازه کربلا به زائرین در چهار موکب به نام مبارک امام رضا (ع) تشکیل و برنامه‌ریزی‌های اولیه مواکب صورت گرفته است.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه ،افزود:عشق به امام حسین علیه السلام همه ارگان‌ها و نیروهای مردمی را جمع کرده تا این خدمات محقق شود.

 

وی خاطر نشان کرد: ارائه خدمات فرهنگی، اسکان، برپایی آشپزخانه رضوی از جمله موارد پیش بینی شده است.

 

امامیان تصریح کرد: با توجه به بازگشایی مرز رسمی خسروی و تردد زوار از این گذرگاه قدیمی و بین المللی باید شور اجتماعی، معنوی و مردمی در استان تقویت شود که بتوانیم میزبانان شایسته ای برای زوار اباعبدالله الحسین (ع) باشیم. 

 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه ،اظهار کرد:از ابتدای ورود زوار در راه آهن تا مرز خسروی خادمیاران رضوی از دروازه کربلا به نیابت حضرت رضا (ع) میزبان زائران اباعبدالله الحسین (ع) خواهند بود.

 

کد خبر 1206170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha