کودکان و نوجوانان در صورت شکوفایی پیشرو و پیشران می شوند

حجت الاسلام قمی گفت: رواست که پرچم داری پیشبرد فرهنگ کشور را از خود کودکان و نوجوانان بخواهیم و ما پشتیبان شان باشیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، مراسم تودیع و معارفه رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امروز سه شنبه 25 مرداد در سالن شهید بهنام محمدی در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

 

حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، علیرضا منادی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، دکتر غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری به همراه جمعی از مدیران کل ستادی و استان ها، کارشناسان و کارکنان کانون و مسئولان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جمعی از نویسندگان، شاعران، هنرمندان و بازیگران در این مراسم حضور داشتند.

 

حجت الاسلام محمد قمی در این مراسم گفت: کودکان و نوجوانان مقصد قالب برنامه های فرهنگی و تربیتی نیستند. کودکان و نوجوانان مظهر امید و عمق راهبردی جامعه و نهضت هستند. شاید رواست پرچمداری پیشبرد فرهنگ کشور را از خودشان بخواهیم و ما پشتیبان شان باشیم.

 

رییس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: آنهایی که کانونی هستند، بیشتر واقف هستند که اگر کودکان و نوجوانان به عنوان سرمایه های کشور شکوفا شوند خودشان مسئله حل کن، پیشران و پیشرو هستند. انشاءالله مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای نسل آینده خادم موثرتری در حوزه پرورش فکری باشند. هر کمکی برای پشتیبانی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ما بربیاید، دریغ نخواهیم کرد.

 

بر اساس این گزارش، بهناز ضرابی زاده در این مراسم با بیان اینکه آقای دکتر علی اکبرزاده حدود یک سال و اندی تصدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را بر عهده داشتند، عنوان کرد: ایشان با واژه کانونی بودن خوب آشنا هستند. کانونی بودن یعنی عشق به خدمت برای کودکان و نوجوانان. صداقت، مهربانی بی غل و غش، کوشش و از خود گذشتگی برای فعالیت های فرهنگی، ادبی و هنری و تلاش برای فراهم کردن امکانات لازم به منظور رشد و پرورش کودکان و نوجوانان.

 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان همدان خاطرنشان کرد: از آقای علی اکبرزاده سپاسگزاریم که با روحیه کانونی وارد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شدند، هرچند که یک سال زمان کوتاهی برای انجام فعالیت های فرهنگی در سطح ملی و بین المللی است. برای آقای علی اکبرزاده تندرستی و عاقبت به خیری آرزومندیم و ورود آقای دکتر علامتی به کانون را خیر مقدم می گوییم. امیدواریم آقای دکتر علامتی با توکل به خدا و استطاعت از خون شهدا اخلاق مداری، توانمندسازی نیروهای انسانی، توجه تام به رسالت کانون به توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین رشد استعدادهای هنری و ادبی را مد نظر داشته باشند.

 

در این مراسم کلیپی در راستای معرفی فعالیت های کانون و مراکز مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پخش شد و حکم مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به آقای دکتر حامد علامتی اعطا شد.

 

کد خبر 1206198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha