برگزاری مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

حجت الاسلام واحدی از برگزاری مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در امازاده محمد عابد (ع) مشهد میقان اراک خبر داد.

حجت الاسلام «عبدالله واحدی» با اشاره به جزئیات زمان برگزاری مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این دوره از مسابقات روز جمعه 28 مرداد ماه از ساعت 8 صبح در محل امامزاده محمد عابد(ع) مشهد میقان اراک برگزار می شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، افزود: مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم  سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور 266 شرکت برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه در این مسابقات 43نفر در بخش آقایان و 71 نفر در بخش بانوان موفق شدند مرحله شهرستانی را برای حضور در مرحله استانی پشت سربگذارند، افزود: در بخش دعاخوانی نیز که به صورت استانی برگزار می‌شود 38نفر در بخش خواهران و 62نفر در بخش برادران با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

 

این مقام مسئول همچنین با بیان  اینکه بخش اذان ویژه برادران است، ادامه داد: این بخش فقط به صورت استانی برگزار می شود و 52 نفر نیز در این بخش شرکت کرده اند.

 

حجت الاسلام واحدی همچنین با اشاره به اینکه داوری چهل و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن تلفیقی از  داوران بومی و میهمان از تهران هستند، گفت: داوران این مسابقات افرادی که دارای مدرک رسمی و تجارب ارزنده در سطح کشور هستند انتخاب شده اند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه اضافه کرد:مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان به میزبانی دو شهرستان ساوه در روز ۲۴ تیر و اراک در ۲ روز ۳۰ و ۳۱ همین ماه برگزار شد و متسابقان این مرحله از مسابقات با یکدیگر رقابت کردند.

کد خبر 1206212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha