جشنواره تئاتر هنر را در تعالی انسان بکار می گیرد

حجت الاسلام عدیده با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر ارتش گفت: این رویداد هنری موجب بهره گیری از قدرت هنر در تعالی انسان و نشاط اجتماعی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «محمد عدیده« روز سه شنبه(25 مردادماه)  در آیین افتتاحیه پنجمین دوره جشنواره سراسری تئاتر پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان اظهارداشت: هنر ظرفیت بالایی در انتقال ارزش ها و گفتمان سازی در حوزه های مختلف دارد.

معاون فرهنگی عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی افزود: هنرهای نمایشی مثل تئاتر علاوه بر جذابیت خاص خود در بین مردم از اقبال عمومی و اثرگذاری بالایی نیز برخوردار است از همین رو جشنواره های این عرصه در سراسر کشور برگزار می شوند.

وی ادامه داد: این رویداد هنری موجب بهره گیری از قدرت هنر در تعالی انسان و نشاط اجتماعی خواهد شد و امسال پنجمین دوره جشنواره در سطح پدافند هوایی ارتش برگزار و تیم های برتر به مرحله کشوری معرفی خواهند شد تا در کل یگان به رقابت بپردازند.

 

حجت الاسلام عدیده با بیان اینکه هنرمندان نمایشی یگان های پدافندی در سراسر کشور کارهای خود را آماده و به جشنواره فرستاده اند، تصریح کرد: 24 تیم به مرحله نیرو پدافند هوایی راه یافته که پس از داوری، برترین ها به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

وی یادآورشد: تیم های برتر قدرت حضور در رقابت های فراگیر و بالاتر از نیروهای مسلح را دارند که باید زمینه سازی حضور آنان فراهم شود.

 

معاون فرهنگی عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی با اشاره به اینکه در دو سال شرایط کرونایی این جشنواره به صورت تهیه فیلم و بازپخش آن برگزار شد، اذعان داشت: این جشنواره در دو سال گذشته به صورت غیرحضوری بود ولی با بهبود شرایط امسال به صورت حضوری به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است.

 

کد خبر 1206228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha